|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
trøtt
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Det jeg bruker fritiden min på av lystbetonte ting er å lese (bøker, aviser/aviser på nett, artikler jeg snubler over på nett...), surfe (mye fb), Netflix/HBO Nordic/Sumo/NRK for en haug m/serier og diverse spill på mobil og PS3.
|
|
|
#62 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Fp, YouTube, kattungen, rydding, spise sunt og noe som jeg helst ikke snakker om.
|
|
|
#63 |
|
villende
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Tidsklemma. Jeg er lidenskapelig opptatt av tidsklemma og dyrker den grundig. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg er ganske variabel ang. hva jeg er lidenskapelig opptatt av, litt sånn periodisk opptatt. Men dette er det som kommer tilbake igjen og igjen
|
|
|
|
#65 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Og så jobben min. Jeg er rimelig lidenskapelig opptatt av den.
|
|
|
|
#66 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg har lyst til å bli lidenskapelig opptatt av trening igjen.
|
|
|
#67 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Ungenes fritidsinteresser; fotball!
|
|
|
#68 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Gruble-praksis i hverdagen: London. Jeg har et lidenskapelig forhold til den byen og bruker fryktelig mye tid på å gruble på når/om/hvordan jeg skal/skal ikke flytte tilbake dit.
|
|
|
#69 |
|
snur
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg er glødende opptatt av fotball. I det daglige dreier det seg om breddefotball og da med et spesielt hjerte for jentefotball. Enten det er å overvære treninger, kamper, planlegge sesonger, antall lag, serier, cuper.
|
|
|
#70 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Gjøre i praksis (nesten) hver dag |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Leser
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!I praksis.
|
|
|
#72 |
|
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg går altså FOR FANDEN! |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Dippedutter.
|
|
|
|
#74 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg har ingen STOR LIDENSKAP, men en hel del ting jeg virkelig liker å gjøre:
|
|
|
#75 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg har heller ingen store lidenskaper. Eller, jo. Å gå tur. Jeg elsker det! |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg vil jo aller helst sitte i sofaen med pledd, tekopp og strikketøy, mens jeg ser britisk krim og er litt sånn godsliten etter en dag i hagen. Mens jeg planlegger neste helgetur med mannen. I praksis megler jeg mellom grinende unger, rydder, jobber, tenker på jobb, river meg i håret og gjemmer meg på do med FP. Heldigvis liker jeg ungene og jobben også da. For det meste. Og FP.
|
|
|
|
#77 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!
Knis. Jeg har hjemmekontor, og siden jeg har fått nytt aktivitetsarmbånd og ikke hadde tenkt å trene i dag etter en hard økt i går, gikk jeg noen km til kafé for å spise lunsj. Hele tiden tenkte jeg på hvor meningsløst det føltes å gå; det føltes som helt bortkastet tid sammenlignet med sykling (transport) og løping (trening).
|
|
|
#78 |
|
intro
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!
Helt enig - bare at jeg opplever mye av det samme på tur i skog og mark.
|
|
|
|
#79 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg liker heller ikke å gå. Eller rettere sagt – jeg liker å gå i by, for da er det så mye spennende å se på. Men å gå tur sånn ellers. Kjeeeeeedelig!
|
|
|
#80 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg liker å gå tur med lydbok. :bidrar:
|
![]() |
|
|