Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Du forandrer aldri helt stil!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-15, 22:30   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg studerte i Trondheim, på Dragvoll. Disse var ikke noe vanlig syn, men stilen eksisterte i visse kretser, som på samfunnsøkonomi, statsvitenskap og jus. Min søster delte Moholtkjøkken med to eksemplar, ei var fra Oslo og ei fra Bærum. Så jeg la merke til stilen, og undret meg, men den eksisterte ikke i min omgangskrets.

De hadde forresten mørke, smale dongeribukser til, og det måtte være Diesel. Skjortene, vestene og skjerfene kom vel fra Jean Paul og lignende merker.

Jeg flyttet fra Trondheim til Bærum for å studere i 1992, ikke rart jeg fikk med meg bamsene. Diesel boot cut med lavt liv begynte jeg med noen år senere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.