Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-15, 16:04   #11
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

XL-Bygg, Gunnar T. Strøm på Lade har masse lekkert! :-)

Fører bl.a. Borge http://www.borge.no/wsp/borge/fronte...&template=main

Jeg synes Borgetapetene stort sett er kjedelige.

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Østerlie har mange merker. Cole and Son, Sandberg etc. Berger interiør har (eller, de hadde iallefall for noen år tilbake) tapter fra blandt annet Designers Guild, Osborne & Little og Cole and Son (de to siste der har tapeter i alle varianter, fra helt kjerring til moderne). Hos Unikko får du tak i tapet fra Marimekko mener jeg å huske. De har jo mange fine.

Jeg har ikke vært hos Østerlie, men jeg var hos Reinaas i dag, og de hadde masse kult!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hva skal du ha da?

Jeg synes det så ut til at Byggmakker på Tiller hadde et stort utvalg. Det er jo en gigabutikk.

Synes du burde ha dette:

Fantastisk tapet!

Jeg vil ha en litt "wow"-tapet i garderoben, fordi det er et litt knotete rom. I utgangspunktet lyst tapet, tror jeg. Jeg liker f. eks tapetene fra Calico, men de koster nesten like mye som huset mitt.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

*gisp*
Hvor har de det, Nessie?!

Det går jo an å bestille sånn "eget bilde som tapet", hvis bildet er høyoppløselig nok. Jeg skal ha på en vegg på kjøkkenet, og har noen fikse ideer, men få "sosialt" gjennomførbare for å si det sånn Men hvor kult ville det vel ikke vært å hatt noe slikt på kjøkkenveggen da?! Hvis ikke det er en conversation-piece vet ikke jeg!

Det første bildet, m^2!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er selv fornøyd med malebutikken på moholt. De er også veldig god på service. :-) Mange som selger på nett sender prøver, men klart - det tar tid...

Jeg har vært gretten hver gang jeg har gått derfra, pga elendig service. Den på Lohove, altså.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.