Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fortell meg om leppefillere

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-15, 11:44   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei, jeg snakker om det som skal synes; jeg tror det er en gruppe mennesker som velger sånne lepper fordi de vil se sånn ut og synes det er fint, og fordi de identifiserer seg med rollemodeller der dette er idealet.

Jeg tror også det, også synes jeg det er litt nedlatende å gå rundt å tro at andre som velger noe annet enn seg selv ikke har skjønt det.

I går var det en nyhetssak om kjendiskvinner som var misfornøyd etter å ha blitt stylet av Trinny & Susannah. (En sak i seg selv) Sophie Elise var en av dem som ikke likte det som skjedde og har blant annet skrevet dette i sin egen blogg:

Opprinnelig lagt inn av http://sophieelise.blogg.no/1444328843_jeg_er_s_lei_av_fordo.html

Selv om jeg velger å kle meg som en såkalt knulledukke så har jeg peiling på hva mote er, og jeg vet at jeg ikke trenger å gå i helsort med en highwaist bukse og oppknappet skjorte for å se fashion ut.

Hun vet at hun kler seg som en "knulledukke". Hun går ikke rundt og tror at hun er sofistikert. Det er vel egentlig svar på spørsmålet i HI. Nei, det er veldig ofte ikke meningen at det skal se naturlig ut. Leppene skal være store, that's it. På samme måte som å farge håret knall rødt, eller blått eller rosa. Det ser heller ikke naturlig ut.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.