Sv: Hva ville du gjort med dette kjøkkenet?
Åh!
Jeg må i tenkeboksen. Det er så travel her, og jeg har akkurat avtalt jobbskifte og det ser ut som jeg må jobbe dobbelt frem til 1.1.2016. Så jeg burde ikke tenke kjøkken, men det går jo an å gjøre selve jobben etter jul, da. 
Jeg har ikke full oversikt over budsjett ennå, men det er jo ikke satt av en stor sum her. Så jeg var innom Noreman og fikk se noen glatte fronter som kunne blitt brukt på den veggen der kjøleskapet er, og et godt forslag om hvordan flytte over fronter/skuffer fra kjøleskapsiden til andre siden for å få like fronter overalt der, og flytte stekeov litt.
Hhadde egentlig landet på noen helt minimale endringer til bare noen tusenlapper + hvitevarene, men så fikk jeg et helt nydelig forslag på PM - i tillegg til de gode innspillene deres. Så nå må jeg tenke. Hvis jeg får solgt kjøkkenet, og kjører noen stramme prioriteringer, samt får tak I noen som kan gjøre snekker- og monteringsjobben, så er jo dette tidspunktet for eventuelle endringer. Siden gulvet skal tas uansett, ja.
Tallullah, det er et kjempefint forslg du hadde der, men det er oppvaskmaskin og vask der borte nå, og vann/avløp går under vinduet.
Kjøkkenviftas uttrekk er rett over komfyren.
|