Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-15, 14:33   #781
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Noen som har lyst på et billig bord?

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html...1&fks=64307721

Det er ikke ofte jeg ler av disse annonsene lenger, men nå lo jeg HØYT! Måtte lese det for mannen her også, og vi kneggelo begge to.

Gammel 15-09-15, 14:37   #782
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Det er ikke ofte jeg ler av disse annonsene lenger, men nå lo jeg HØYT! Måtte lese det for mannen her også, og vi kneggelo begge to.

Ja, det er sant. Det er gått litt inflasjon i denne typen anonser, og det er definitivt ikke alle som får det til kan man si. Han her synes jeg nailet det rimelig bra.

Gammel 21-09-15, 20:47   #783
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hus med noen spezielle detaljer (bildetekstene er sitat fra finn):

Stue med åpen løsning og messanin med helt eventyrlige detaljer

Baderom med steinvegger og fliser som du sjelden har sett før

Kjøkken med kjøkkenøy og utrolige detaljer

Jeg ble helt fascinert over steininteressen. Tenk å plukke og bære og lime opp all den steinen da!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 21-09-15, 20:51   #784
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Eventyrlig", "sjelden" og "utrolig" - han har sine ord i behold, i hvert fall.

Gammel 22-09-15, 09:45   #785
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Åh, hjelpes. Finnes det virkelig flere mennesker i verden som kunne tenke seg å bo i et sånn hus?

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 22-09-15, 10:00   #786
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Det badet hadde vært helt toppers på en fjellhytte!

Her er et hus hvor de er over gjennomsnitlig glad i fliser/fliselook:

http://www.finn.no/finn/realestate/h...ynd_type=agent

Gammel 22-09-15, 10:14   #787
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Åh, hjelpes. Finnes det virkelig flere mennesker i verden som kunne tenke seg å bo i et sånn hus?

Jeg kunne ikke tenkt meg å bo der selv, men synes det er fantastisk kult at noen velger så totalt forskjellig fra de vanlige interiøruniformene. Herlig befriende!

Gammel 22-09-15, 10:17   #788
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg kunne ikke tenkt meg å bo der selv, men synes det er fantastisk kult at noen velger så totalt forskjellig fra de vanlige interiøruniformene. Herlig befriende!

Enig! Kult at ikke alt er Hetlandshus! Jeg koser meg når jeg ser på slike bilder.

Gammel 22-09-15, 10:18   #789
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Enig. Jeg ville ikke likt å ha det slik, men samtidig er det jo 13 på dusinet av hus hvor alt er i grått/hvitt så jeg synes det er forfriskende når jeg ser interiør som er annerledes.

Gammel 22-09-15, 10:20   #790
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, og ikke en eneste av de obligatoriske stripete Kähler-vasene, og ingen Ph5-lampe!

Gammel 23-09-15, 11:46   #791
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

http://www.finn.no/finn/realestate/h...ckthrough=true

Litt spesielt å kun ha bilder fra 60-tallet når man skal selge et hus... Det skal sies at huset i dag ikke er i like god stand.
Og teksten i annonsen....joda, koselig det, men utrolig mye dill når man skal selge et hus!!

Har de endret annonsen siden du skrev dette? Eller hva går jeg glipp av? Bildene ser da ut som de er fra i dag og teksten er temmelig normal
Eller er det det under beliggenheten du sikter på som dill?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 23-09-15, 11:50   #792
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Annonsen er endret, m^2. Det gikk tydeligvis ikke så bra å selge med bilder fra 60-tallet.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 23-09-15, 11:52   #793
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke de bildene som lå der før, m^2.
Når jeg ser dagens bilder og tilstand, så kan jeg ikke la være å sammenligne dette med de som lyger på alderen og legger ut ti år gamle bilder på Match.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 23-09-15, 13:33   #794
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Annonsen er endret, m^2. Det gikk tydeligvis ikke så bra å selge med bilder fra 60-tallet.

... eller de har fått massig opmerksomhet på stuntet sitt, og plutselig sier noen Hæ? akkurat som m^2, også klikker man seg tilbake og kanskje blir interessert på en annen måte enn man hadde blitt av et ordinært oppussingsobjekt.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 29-09-15, 10:49   #795
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Festlige kommentarer under bildene - her fungerer de faktisk uten at det blir kleint, synes jeg.

http://m.finn.no/realestate/newbuild...nkode=64805504

Gammel 29-09-15, 11:13   #796
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

"Me bed om orsaking av heile vårt HJARTA for den håplause teksten på kjøkenveggen." Ja, jeg synes de har truffet bra med teksten. Ingen store overdrivelser og hysteriske forsøk på å være alt for morsom, bare sånn at man humrer litt her og der, og samtidig har de framhevet det som er kvalitet (det gamle gulvet på soverommene, utsikta, nye ovner, etc).

Ellers, et hyggelig hus, der kunne jeg glatt ha bodd.

Gammel 29-09-15, 13:03   #797
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Haha - notera seg kven som er på Polet.
Herlig tekst på bildene.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 29-09-15, 13:20   #798
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det er så bra og tørr humor - matcher folkeferdet i bygda faktisk.

Gammel 29-09-15, 21:10   #799
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

ELSKER den siste annonsen der.

Gammel 29-09-15, 22:11   #800
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Ja, den var bra!

-ea- er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.