Sv: New York med litt større barn
Jeg er enig med Nenne i det meste, bortsett fra Tick Tock. Vi var på ganske mange ulike dinere, og dette var den helt klart mest turistifiserte, dyre, uvennlige og møkkete vi var på.
Skal man først gjøre turistdiner er Ellens Stardust Diner mye morsommere. For skikkelig klassisk artdeco er jo Empire selvskreven.
High line var fantastisk, og jeg vil tro det er flott nå i høstferien også. Magnolia Bakery (spesielt den i West Village) er superkoselig, og sikkert stas å gå innom. De har ingen sitteplasser inne, men det ligger en bitteliten park på hjørnet rett ved hvor man kan nyte cupcaken sin.
Vi var i Empire State Building. Vær mett, sier jeg bare. Fra utsiden ser det ikke ut som det er kø, men det er fordi den er snirklet rundt ethvert hjørne inni der. Vi stilte oss i køen etter en dag i Bronx Zoo, og trodde det skulle gå raskt. Det tok nesten en time før vi var oppe, og da gikk vi de siste åtte etasjene eller noe, fordi vi ikke gadd å vente på heisen lenger. Andre har valgt Rockefeller Center vet jeg, med betydelig mindre kø, og fin utsikt til Empire State Building.
jeg hører mange snakke varmt om Shake Shack, men jeg har ikke vært der selv.