Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Priser på danskebåter

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-15, 15:09   #4
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Priser på danskebåter

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Oslo-Kiel koster 7000 uten bil. 8000 med bil. Ja, jeg reagerte jo på det, men har aldri reist den strekningen før.

Vi har høstferie uke 41 og kan reise siste halvdel av den.

Ang sitteplasser, så er jeg klar over det, men jeg har selv sett kampen om de resterende sitteplassene, så jeg er litt skeptisk.

Prisen på Kiel-båten er fordi dere er alt for sent ute og det er nok en veldig oppgradert lugar?

For å få lave priser (gjelde alle reiser) må msn være rolig ute. Noen ganger når jeg hører hva folk betaler for f.eks. en flyreise blir jeg litt overrasket over at de ikke undersøker mer og mest av alt; er tidlig ute! Vi har spart tusenvis av kroner på den måten og vi reiser alltid i skoleferien.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.