Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmasjonsgave til eget barn

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-15, 10:23   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjonsgave til eget barn

Gutten min ville nok også aller helst ha selskapet hjemme.
Men vi har endret til å leie et sted via mannen sin jobb. Vi har fått bra pris og jeg har regnet litt på det + alt stresset det ville blir for meg pluss at venninnen min med familie skal bo hos oss så det ville blitt kaotisk. Vi måtte ha flyttet sofaen ut på terrassen og dekket bordet på fredagen så det hadde blitt trangt.

Vi har leid lokale med kokk som lager 3retters til samme pris som koldtbord ink. serveringspersonale og dekking av bord så det eneste vi trenger å ta med er bordkort og blomsterpynt. Og så kan vi ha lokalet utover kvelden så lenge vi vil. Projektor og alt tilgjengelig. Må kjøpe drikkevarer der da.

Vi har ikke så mange å spørre som kan lage kaker så jeg må lage mange av de så nå slipper jeg unna stresset med hus og mat og kan konsentrere meg mer om gjester og kakene.

Det blir ikke så voldsomme summer i pengegave her som min gutt vil få i gave. Vi har snakket litt om det allerede og sagt at pengesummen nok blir nærmere 20 tusen enn 50.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.