Sv: En god skalljakke til gutt (str. 14 år)
Opprinnelig lagt inn av millact, her.
Hva slags jakker kikket du på da? Kan nettbutikk funke? Synes XXL er raske på service på nettet i alle fall. Stormberg har jo også nettbutikk.
Greia var at han trengte jakke NÅ, ellers hadde jeg helt klart benyttet meg av nettbutikker eller Outeten på Vestby. Det høljer ned om dagen, og skal gjøre det et par dager til, så han kunne rett og slett ikke være uten noe vanntett. Jeg var på Stormberg (gyselige farger), XXL (bare Stormberg og den lange parkasaktige saken fra Bergans som både var dyr og ikke en fasong jeg syns er grei å bevege seg masse og leke i), G-Max (bare Gresvigs eget merke som jeg har ekstremt dårlig erfaring med og Skogstad i for liten størrelse), Sport-1 (herregud for en TEIT butikk, med verdens latterligste utvalg, fordelt i et salig rot), Intersport (EN svinedyr Bergansjakke) og til slutt den outleten i Torggata med Norrøna ripoffs. Der kjøpte jeg en som var like stygg som de andre, men den var i allefall billig. Den hadde 15.000 i vannsøyle, og enten holder den, og hvis ikke var den billig.