Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vidvinkelkamera er en fin ting! (bilder til prospekt)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-07, 11:48   #41
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vidvinkelkamera er en fin ting! (bilder til prospekt)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kjempefin leilighet. Fargekoordinert og greier.

Ble litt nysgjerrig på skapet med kopper og kar i stua, mellom døråpningene. En Ikea-ting? Er litt på leit, skjønner du.

Bredde: 69 cm
Dybde: 40 cm
Høyde: 114 cm

Det er Magiker, og du kan få forskjellige typer dører til de.
Veldig praktisk, det er plass til MYE stæsj (og rot).

Foresten angående det med fargekoordinert så er nok mer flaks enn vett, men takk skal du ha

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 11:55   #42
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Lekker leilighet!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 12:00   #43
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Hmm nå tok jeg visst over tråden til Heiko. Jaja der får hun for å legge seg tidlig! Jeg får nok bank i morgen tidlig

Gammel 10-06-07, 20:51   #44
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine gulv! Har dere malt eller beiset eller noe annet? Leiligheten så veldig fin og luftig ut. Håper dere får en god pris!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 21:02   #45
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Fine gulv! Har dere malt eller beiset eller noe annet? Leiligheten så veldig fin og luftig ut. Håper dere får en god pris!

Gulvene på stuene tror jeg er lakk blandet med hvitmaling (det ser i alle fall slik ut) kjøkken og soverom er mørkere og det tror jeg bare er lakk.

Takk skal du ha, vi håper også på en god pris Vi får taksten i morgen og den er jeg spent på.

Gammel 10-06-07, 21:11   #46
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle nesten ønske det var den leiligheten jeg skulle by på nå jeg. Den så utrolig fin ut.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 21:23   #47
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Skulle nesten ønske det var den leiligheten jeg skulle by på nå jeg. Den så utrolig fin ut.

Søteste deg, det er da bare å by på denne Det blir visninger om 2-3 uker og du er hjertelig velkommen.

Gammel 10-06-07, 22:46   #48
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fine bilder!

Jeg likte det grønne maleriet over sofaen. Hvem har malt det?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 23:01   #49
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Duverden - dette så da veldig så fint ut, Heiko! Har jo vært på besøk hos deg da våre eldste var små babyer (og fikk servert nydelig mat. Leiligheten var fin da også, men enda flottere nå! Lykke til med salget.

Gammel 11-06-07, 00:01   #50
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Åh, nå blir Heiko glad i deg. (Det er fint, det synes jeg også.)

Gammel 11-06-07, 10:03   #51
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig leilighet, håper dere blir fornøyd med salget.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 10:48   #52
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den leiligheten burde det ikke være vanskelig å få solgt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 11:52   #53
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror nok dere får en bra pris for den ja Skikkelig lekker!
Nå gleder jeg meg til å se hvordan dere får det i ny bolig

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 14:56   #54
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekkert! Den får dere sikkert en god pris for.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 19:27   #55
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Fine bilder!

Åh det ja, det er en ekte Heiko. Jeg har malt det selv

Gammel 11-06-07, 19:29   #56
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sprek leilighet!

Jeg likte kjøkkenet ditt også, helt likt mitt nemlig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 19:35   #57
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nå gleder jeg meg til å se hvordan dere får det i ny bolig

Så ivrig som jeg er på å vise frem det jeg eier om dagen, skal du slett ikke se bort i fra at det kommer en bildeserie fra vår nye bolig. Det blir vel en tråd hvor dere må følge hver minste detalj som blir pusset opp, og hver møbel som blir satt på plass. Heikos reality show

Gammel 11-06-07, 19:38   #58
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Åh det ja, det er en ekte Heiko. Jeg har malt det selv

Det var kjempefint! *misunnelig*

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:11   #59
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Søteste deg, det er da bare å by på denne Det blir visninger om 2-3 uker og du er hjertelig velkommen.

Det blir litt feil by, hvis ikke så skulle jeg gjort det. Hehe, tror nok den er litt utenfor min prisklasse også.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 10:56   #60
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Skikkelig fin leilighet!

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.