Sv: Anbefal meg en TV-serie
Lie to me likte jeg kjempegodt! Har bare sett de første to sesongene, men Tom Roth er helt dust bra i den serien. (Han er egentlig ganske bra i alt han gjør.)
For dem som liker overnaturlig/drama/skummelt kan jeg anbefale Constantine, basert på en av mine av-og-på-favorittegneserier. Synd den ikke ble fornyet.
Og Agent Carter, da Jeg er litt forelsket i Haley Atwell, merker jeg - syntes også at miniserien Pillars of the Earth, basert på en romanserie av Ken Follett, var knallbra. Som en ekstra bonus kan man der nyte Ian McShane, som uttrykker mer ved en vibrering i ytterste del av venstre øyenbryn enn de fleste andre klarer ved å rulle skrikende rundt på gulvet.
Og så har jeg en hang til litt cheesy tenåringsdramaer, antagelig etter å ha blitt eksponert for mye Buffy tidlig i tjueårene. Så jeg har sett mye på Teen Wolf. Passe teit og underholdende, men ikke så irriterende dum at jeg må slå av.
Forsøkte meg også på Arrow, men ble lei av all angsten. Og klarte ikke helt å falle for The Flash heller, til tross for at det burde være rett i min gate. Agents of SHIELD, derimot. Der fant jeg også igjen flere av mine favoritter fra Dollhouse.
Ellers venter jeg som alltid på nye sesonger av Doctor Who og Game of Thrones... Doktoren er heldigvis ikke så langt unna.
|