|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jeg har bursdag snart, men hva ønsker jeg meg?Åh! Julas beste gave (fra svigerinna mi): To grønnsakskniver fra Øyo. Jeg er glad for den gaven hver gang jeg bruker dem, så stort sett daglig. Ikke så personlig, kanskje, da.
|
|
|
|
#22 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har bursdag snart, men hva ønsker jeg meg?Hvis du lurer så tenker jeg at du ikke har sett det nyeste tilskuddet innen Marc Jacobs som heter Ligero og er i semsket skinn.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg har bursdag snart, men hva ønsker jeg meg?Jeg har bursdag snart og jeg ønsker meg en donasjon gitt i mitt navn til en organisasjon som hjelper båtflyktninger eller tilsvarende. Jeg har alt jeg trenger og mer til. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
This is normal!
|
Sv: Jeg har bursdag snart, men hva ønsker jeg meg?
God idé. Jeg har bursdag om en måned, og der har jeg ønsket mitt klart.
|
|
|
|
#25 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Jeg har bursdag snart, men hva ønsker jeg meg?Nå ble det brått kjipt å ønske seg noe som helst materielt, gitt.
|
|
|
#28 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Jeg har bursdag snart, men hva ønsker jeg meg?Det går bra det altså! Jeg kan donere og hjelpe uavhengig av bursdagen min, for jeg har lyst til å ønske meg noe som kan pakkes inn. Og jeg har jo funnet flere ting som jeg trenger, så det er ikke sånn at det ikke blir brukt heller.
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg har bursdag snart, men hva ønsker jeg meg?
Jeg har gitt min mann beskjed om at jeg IKKE ønsker meg en iWatch. Han ønsker nemlig at jeg kunne ønske meg en slik.
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Jeg har bursdag snart, men hva ønsker jeg meg?Vi har en kindle vi deler på, men jeg har tenkt på det før, så skriver det ned.
|
|
|
#32 |
|
snur
|
Sv: Jeg har bursdag snart, men hva ønsker jeg meg?Jeg har nettopp hatt bursdag og fikk to bøker jeg ble kjempeglad for: Klompelompe, strikk til baby, barn og voksen og Trines mat 2. Begge bøker som vil bli brukt flittig.
|
![]() |
|
|