Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-15, 23:42   #21
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!

Jeg synes både den mørke og den lyse Dessertsjokoladen har veldig sterk vanlijesmak, sammenlignet med annen sjokolade. Og vanilje liker vi!

Gammel 31-08-15, 23:47   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, det er både appelsin og mokka tilstede i esken.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 00:06   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er født og oppvokst i Oslo, har aldri bodd lenger unna Karl Johan enn jeg gjør nå (9km) jeg jobber 2 minutter fra Karl Johan. Og jeg har aldri vært inne i Freia-butikken. enda jeg kan gå dit hver dag og enda ha 25 minutter igjen av lunsjpausen. Og så har jeg aldri vært der.

Jeg er ikke veldig glad i sjokolade. Men jeg liker det jo litt. Og dessertsjokoladen er faktisk en av favorittene. (50+)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 12:08   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enda en gamlis som liker den sjokoladen. Og selv om jeg bare spiser det en gang hvert syvende år så må den jo fins. De er veldig gode de med appelsinsmak og litt spnn krisp. Er det stengene kanskje? Har også brukt dem til pynt på sjokolademousse og andre desserter. Jeg får kjøpe en eske for å ta farvel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 12:41   #25
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det vet jeg faktisk ikke hva er. :må google:

Gammel 01-09-15, 12:43   #26
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De små kringlene er jo så pene også, husker de godt fra jeg var liten.

Gammel 01-09-15, 12:48   #27
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, dette var mer enn leit. Det er en viktig juletradisjon for meg, jeg får alltid en slik eske av pappa. Det tror jeg har vært fast siden femårsalderen. Kjipt! Kanskje vi må opprette Facebook support group?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 13:04   #28
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Enda en gamlis som liker den sjokoladen. Og selv om jeg bare spiser det en gang hvert syvende år så må den jo fins. De er veldig gode de med appelsinsmak og litt spnn krisp. Er det stengene kanskje? Har også brukt dem til pynt på sjokolademousse og andre desserter. Jeg får kjøpe en eske for å ta farvel.

Samme her, mulig det er årsaken til produksjonsstopp.

De tynne platene med mørk sjokolade!

Gammel 01-09-15, 14:49   #29
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Oh no! Elsker dem!

Gammel 01-09-15, 14:52   #30
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Du har nok rett, Novla - en gruppe mennesker over 40 (i et knøttlite land) som spiser denne sjokoladen alt fra en gang i året til en gang hvert tiende år er neppe nok til å rettferdiggjøre produksjonen.

Gammel 01-09-15, 14:55   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg er definitivt under 40 altså, vil protestere heftig på å regnes som 40+, jeg er da 36! *sta*

Men jeg spiser det dessverre ikke mange ganger i året, nei, kjøper det jo ikke. Annet enn som gave i så fall. Forbinder det nok med besteforeldre. Men elsker den.

Gammel 01-09-15, 15:09   #32
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan de ikke produsere til jul i det minste? Hvorfor må alt lønne seg så veldig, hele tiden?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 15:24   #33
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åh, synd. Jeg har også alltid kjøpt disse til jul. Det er litt sånn småluksus her. Mokkabønner også. Vi får nemlig ha de i fred fra gutta.

Gammel 01-09-15, 21:24   #34
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Åh, synd. Jeg har også alltid kjøpt disse til jul. Det er litt sånn småluksus her. Mokkabønner også. Vi får nemlig ha de i fred fra gutta.

Jepp. Julekjøpesjokolade = Dessertsjokolade, mokkabønner (for å pynte de hjemmelagede pepermyntegodteriene) og kremtopper.

Gammel 20-12-15, 12:49   #35
arthur
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2015
arthur har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei.
Meld dere inn i denne gruppen, kanskje vi kan bli stor nok til å få den tilbake?
Noen klarte det med ennis rekkertene.
https://www.facebook.com/groups/freiadessertsjokolade

arthur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-15, 13:13   #36
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette er ikkje greitt, sjølv om eg innser at eg også er iden gruppa som omtrent aldri kjøper den, men likevel vil ha den der, sånn i tilfelle. Facebookprotest?

--
Kunne ein ikkje fått ymse politikarar til å engasjere seg meir i denne type saker, og litt mindre i viktige saker dei helst burde halde seg langt unna? :sikterikkjetilnokonspesiell: :nyestatsråder:

Gammel 20-12-15, 13:43   #37
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte google for å finne ut hva dere prata om
Har spist den tror jeg, men aldri kjøpt den.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.