|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt? | |||
Under 4 timer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,42% |
4 timer |
2 | 0,84% |
4,5 timer |
3 | 1,26% |
5 timer |
14 | 5,86% |
5,5 timer |
17 | 7,11% |
6 timer |
45 | 18,83% |
6,5 timer |
52 | 21,76% |
7 timer |
58 | 24,27% |
7,5 timer |
31 | 12,97% |
8 timer |
8 | 3,35% |
8,5 timer |
4 | 1,67% |
9 timer |
0 | 0% |
9,5 timer |
1 | 0,42% |
10 timer |
0 | 0% |
Mer enn 10 timer |
3 | 1,26% |
Deltakere: 239. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?
Der er jeg også. Det nytter ikke å legge seg tidligere, jeg sover bare dårligere av det.
![]() |
![]() |
#82 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Jeg er utrolig flink til å sove og sovne.
![]() |
#83 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Jeg er også kjempeflink til å sove. Jeg sovner med en gang hodet treffer puta og jeg våkner ikke om natta uten grunn. Selv om jeg sover gode 6–7 timer hver natt, sover jeg gjerne en dupp i løpet av dagen om jeg kan. Noen ganger tar jeg en power nap på jobb (type nøkkelsøvn) eller jeg sover litt på sofaen når jeg kommer hjem.
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?7 timer, avbrutt og ødelagt av mini. Så tipper 4 timer er god søvn, resten av natten er helvete.
![]() |
#85 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?7-8 timer, eller det er ihvertfall det jeg trenger og prøver å få. Jeg prøver å legge meg før 23, og står opp mellom 6.30 og 7. Våkner i perioder ganske ofte 4-5 og har problemer med å sovne igjen, det blir bare verre om jeg legger meg senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Alt for lite om desverre jeg kjenner det på kroppen att jeg får for lite søvn. Klarer sjeldent mer enn 6 timer på en god natt. Men jeg skal begynne og trene og se om det hjelper på søvnen om natten. Jeg våkner ofte å ligger ofte litt våken før jeg sovner igjen og det hjelper ikke når man allerde sover maks 5-6 timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Max 5 timer, ofte mindre. Sliter med søvn og står opp kl 6. Ideelt for meg og min helse hadde vært 7-8 timer, men det har jeg ikke sovet på 20 år.
![]() |
#88 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Jeg er utpreget A-menneske, og legger meg kjempetidlig. Det er ikke ofte jeg er i seng senere enn kl 22. Jeg får gjennomsnittlig 7,5 timer søvn per natt, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Jeg får 6-7 timer i senga, er våken 1-5 ganger i løpet av natta. Har aldri mulighet til å sove utpå.
![]() |
![]() |
#90 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?I natt sov jeg i 8 timer uten våkne. Jeg følte meg våken nok, men hadde det ikke vært for at valpen startet å pipe litt når han forstod at jeg var våken så kunne jeg fint sovet noen timer til. Åtte timer hver natt hadde vært gull, men i praksis får jeg det aldri til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Jeg sover nok oftest fra ca 23 til 6.30-7. Jeg tror jeg trenger mye søvn, og føler meg fort dårlig om jeg har et par kortere netter på rad. Jeg er a-menneske av natur, så jeg blir veldig trøtt om kvelden, og våkner som regel alltid av meg selv før vekkerklokka.
![]() |
#93 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Sov 10 t og 10 min i natt!! I lånt leilighet på ukjent plass. Så godt etter ei uke med for lite søvn hver eneste natt.
![]() |
#95 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?I helgen har jeg sovet i snitt 5 timer og 25 minutter, godt det er mandag igjen for i natt sov jeg 8 timer og 28 minutter. Så jeg sover mer på hverdagen - da tvinger jeg meg i seng helst kl 22 og senest kl 23.
![]() |
#96 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Natt til mandag er den verste her i huset, da er jeg ikke trøtt nok på kvelden, og vips kryper klokka mot ett før jeg er soveklar, og med vekkerklokka på 6.30 blir det for lite søvn for meg. Så sjangler jeg meg gjennom mandagen og sovner som en stein om kvelden. Og så repeterer vi det hele neste uke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Sover enten for mye eller for lite virker det som, mest av det siste ... Føler meg omtrent aldri opplagt når jeg våkner.
![]() |
#98 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Jeg har et søvnmønster som ikke likner noe, men har jeg 3 timer sammenhengende søvn er jeg fornøyd. Litt 10-15 minutters dupping ellers gjennom natten skjer også, men slett ikke bestandig.
![]() |
#99 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?Jeg lider av lakenskrekk og kommer meg ikke til sengs om kvelden. Jeg trenger minst 7 timer søvn for å fungere optimalt, men som oftes blir det kun 5-6 timer i ukedagene. Noe som er for lite, jeg går som en zombie hele ettermiddagen om jeg er så dum å sette meg i sofaen etter middag. Om jeg ikke setter meg ned, men pusler rundt, går det greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|