|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedVi kjører alltid Oslofjordtunnelen når vi skal fra Hallingdal til Drøbak, det er kortere i tid enn rundt halve Oslo. Har ikke tenkt på hvor lang tid det er fra Norefjell, men langt er det jo ikke?
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedTakk for mange gode tips. Skal sjekke masse på Finn i kveld.
|
|
|
#27 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedNei, det er nok ikke lett å finne freshe hytter nær alpinanlegg til særlig mye under 2 mill. Da må du innover i Grøndalen eller mot Trysil-Knuts fjellverden eller noe sånt.
|
|
|
#28 |
|
This is normal!
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et sted
Skitrekket på Budor blir fort kjedelig for dem over 8-10 år. Men langrennsløypene er helt strålende.
|
|
|
|
#29 |
|
Off the map.
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedhttp://www.finn.no/finn/realestate/l...ckthrough=true
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig flott der. Halve slekten min har hytter der.
|
|
|
#31 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedHaglebu/Eggedaø er veldig ålreit, og bare et par timer fra oss i sørøst Oslo. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedEn halvtime unna Trysilbakken ligger det en del hytter til 1,5. Vi har funnet en helt perfekt en som er lys og fin innvendig. Bare må sjekke ut andre områder først.
|
|
|
#33 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedVi bruker bare vel en time og et kvarter til noresund, og så 10 min til til hytta, altså. Riktig nok fra vestsiden av byen.
|
|
|
#34 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Foreldrene mine har det på den ene hytta, null problem så langt. Huset vårt var tidligere på festet tomt, og der var det masse styr når eierne ville løse inn tomten, rettsak og greier. Jeg var liten, så vet ikke detaljene, men det endte med at alle i gata måtte kjøpe, men til en ganske billig penge. Så det kan gå begge veier vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedFestet tomt kan bli veldig dyrt. Jeg tror det er rettskraftig nå, at de som eier tomtene kan øke prisene til noe som er nærmere "markedspris".
|
|
|
#36 |
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedSer at alle hyttene i det området vi har sett på har festet tomt, og festeavtalen på denne hytta går ut i 2019...
|
|
|
#37 |
|
This is normal!
|
Be om å få oversendt festekontrakten hvis dere vurderer å dra på visning. Det står litt om festetomter her, bl.a.:
Sjekk også andre faste avgifter (renovasjon, eiendomsskatt, veiavgifter osv.), slik at du vet hva som blir utgifter pr. år. Dette varierer veldig fra sted til sted.
|
|
|
|
#38 |
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedTakk for linker, skal lese igjennom
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Kjøpe hytte - anbefal meg et stedVi har kjøpt tomt og bygger hytte på Hafjell, Moseteråsen. Usikker på om du kommer ned på 1,5. Leve hytter er det som bygger for oss. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ja utleie er jo en lur ting. Jeg er ikke helt enig med meg selv enda, mannen er veldig for utleie.
|
![]() |
|
|