|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en tJeg tror jammen meg jeg er skyldig i noen sånne fotbilder, jeg og. Min teori er at når jeg først får satt meg ned med beina opp og får det for meg at "dette var fint, kanskje jeg skal dele noe hyggelig, for en gangs skyld", så er jeg så pumpa at utsikta nedover der er den eneste jeg har energi til å rette kameraet mot.
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en tJeg skjønner godt at folk liker å sende fotbilder, det er sånn passe personlig liksom.
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t
Selvsagt er man ond om man legger ut bilder av tærne sine på Facebook, det sier seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en tVerdens Aller Beste - både forkortelse og syntaktisk feil på ein gong.
Dei bileta du legg ut av idyllisk hage, solseng og tre barn oppå deg sjølv er jo unekteleg ganske komiske då. Dei fanger verkeleg stemninga. Riktignok ei litt anna stemning enn det sedvanlege tåbiletet, men lell.
![]() |
![]() |
Emneord |
besteste, det gledes, det glædes, det gremmes, du, fineste, flinka, hjærtehjærte, pena, penis |
|
|