Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London Eye med høgdeskrekk?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-15, 16:24   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London Eye med høgdeskrekk?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg lukker øynene i sånne barnepariserhjul. Jeg tror ikke jeg hadde turt selv om mannen sier at det er så store vogner at høyden ikke merkes. Jeg hadde nok lukket øynene hele turen rundt. Og fått panikk om ungene hadde lent seg mot glasset eller noe sånt.

Jeg lukker også øynene i barnepariserhjul.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-15, 18:10   #22
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Det er jo mange som har svart her, men: jeg måtte en gang be om å få gå av et parishjul for barn før turen var over. London Eye er noe helt annet, og jeg har tatt det flere ganger! Vognene er solide og hjulet går såpass sakte og uten ulyd, at jeg klarer å nyte det.

Gammel 11-08-15, 18:26   #23
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det gikk helt fint for meg - og jeg må ta heisen til/fra 3. etasje når jeg trener fordi trappa har rekkverk i glass som gjør at jeg blir kvalm og svimmel ...

Jeg jobbet et år i et slikt bygg med en slik trapp. Det var rett og slett ille og flaut å ta heisen. Jeg trodde jeg var den eneste som hadde det slik.

Gammel 11-08-15, 18:34   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høydeskrekk er jo et varierende begrep. Jeg sliter med å være på balkongen til folk hvis de bor høyere enn 3. etasje. Jeg har stått på utsiden av London Eye, og ble fysisk uvel bare av å se på den.

Gammel 11-08-15, 18:41   #25
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har ganske sterk høydeskrekk og liker meg ikke på utsiktssteder, i pariserhjul og tør ikke se bilder av folk som er på preikestolen og kjærag. London eye var null problem. Det kunne sikkert vært litt fælt om jeg hadde stått klint inn i glassveggen, men jeg var i midten av kapselen og det var like lite skummelt som å sitte i fly sånn høydeskrekkmessig.

Det er omtrent som meg, jeg torde til og med å snu meg og bli tatt bilde av.

Og høydeskrekken min er sånn at jeg føler skikkelig ubehag på balkongen til mamma og pappa som bor i 3.etasje. Og jeg kjører ingen karuseller som letter fra bakken lenger, hverken barnekarusell eller annet.

Gammel 11-08-15, 18:51   #26
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Høydeskrekk er jo et varierende begrep. Jeg sliter med å være på balkongen til folk hvis de bor høyere enn 3. etasje. Jeg har stått på utsiden av London Eye, og ble fysisk uvel bare av å se på den.

Det er ett varierende begrep ja, jeg sleit virkelig med London eye, og jeg satt bare på benken.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-15, 18:52   #27
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg ble mer uvel av å se opp på den enn å være i den. Balkonger i bygårder får du meg ikke ut på. Ut på dekket på danskebåten er også skummelt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-15, 18:55   #28
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Har høydeskrekk, men kom meg igjennom London Eye. Ikke det morsomste jeg har gjort. Oppholdt meg nok mest i midten.

Gammel 11-08-15, 23:17   #29
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og mens eg er inne på London og ikkje skal spamme med mange trådar, finns det neglesalongar i Oxford street som kan passe til preteens/teens?

Inne på Top Shop ved Oxford Circus har de alt hva preteens/teens kan ønske seg av dill og fiks.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.