Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en trend

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-15, 10:19   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Helt seriøst har jeg størst problemer med dem som aldri poster noe som helst )og om se poster er det kun synlig for de ti nærmeste vennene).

Jeg håper virkelig at de ikke er de samme som bruker masse energi på å irritere seg over hva andre poster.

Jeg poster akkurat hva jeg vil - inkludert foto av tærene mine - og gir en blank f i om det irriterer noen fordi det er estetisk stygt eller fordi teksten ikke er språklig god nok. Tenker de som plages får putte meg på ignore-lista eller avvenne meg om jeg gir dem sår på sjela.

Jeg poster nesten aldri noe og er kun på facebook fordi jeg må ha kontakt med noen grupper for jobb, barnehage og skole. Og det er overraskende at det kan være irriterende. Hvordan merker en det liksom?

Men jeg leser heller ikke noe da, så jeg tenker det er neppe de som sjelden skriver noe som irriterer seg over tåfoto. (Tåfoto? Virkelig? )

Emneord
besteste, det gledes, det glædes, det gremmes, du, fineste, flinka, hjærtehjærte, pena, penis

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.