|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - Luleå
Det blir helt perfekt. Nesten så jeg håper dere får ruskevær og fullt kjør i straumen
|
|
|
#42 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåJeg kan anbefale Båttur på Altaelva
|
|
|
#43 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåUngene syntes det var veldig stas på Aurora Spacesenter på Andøya, og dine unger er akkurat like gamle som mine. Knerten fortalte til meg om besøket i telefonen i over 5 minutter (jeg var ikke med oppover i år) , og dette er en gutt som normalt sett kanskje klarer å si "hei" i telefonen.
|
|
|
|
#44 |
|
This is normal!
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåTusen takk for mange supre tips! Vi fikk med oss mange av dem + en del annet og hadde en helt herlig ferie. Det jeg husker nå er RIB-tur til Saltstraumen, biblioteket i Bodø, kanelboller i Å (fantastisk gode!), fisking både her og der, Nusfjord, mange flotte strender i Lofoten, rusling rundt i Henningsvær som var et koselig sted), toppturer (bl.a. ved Svolvær), mannen fra havet i Bø i Vesterålen, båtleie, en fantastisk vakker biltur på Andøya (dit vil jeg dra igjen!), sightseeing i Gryllefjord (
|
|
|
|
#45 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåSå fint at du trivdes på Andøya.
|
|
![]() |
|
|