|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Fiendtlig arkitektur?
Nei, det er sant, ha ha! Men jeg står for det med smale seter som ikke stikker for mye ut i fortauet.
|
|
|
#22 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fiendtlig arkitektur?Eg forstå jo det med hotel Norge. Men denne arkitekturen finst og under bruer f eks, der det vert lagt store steiner der som det ikkje går an å sove på, i staden for asfalt f eks.
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
|
Sv: Fiendtlig arkitektur?Når jeg skriver at jeg ikke finner ord, så betyr det ikke at jeg er målløs, men at jeg faktisk ikke helt klarer å uttrykke min mening rundt dette. Rett og slett litt fordi jeg ikke helt begriper problemstillingen.
Også er det dette som Kanina skriver. Jeg skjønner ikke helt dette at man legger så mye i det. Er det virkelig så feil å ikke ønske uteliggere i en privat park eller i et butikkvindu? Er det rart å ikke ønske at folk sover i busskurene? Er dette å ta tak i et problem i feil ende? Burde man heller fokusere på å hjelpe hjemløse enn å henge seg opp i benker og butikkvinduer???
|
|
|
|
![]() |
|
|