|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bekledning i begravelseMaser videre... Jeg da. Har fin svart kjole. Like over knærne. Svarte sko. Tett eller gjennomsiktig strømpis? |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bekledning i begravelseNettopp vært i begravelse til svigerfar og der hadde de aller fleste sorte klær, så ingen med skarpe farger. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Epikur
|
Sv: Bekledning i begravelseJeg har sorte drakter, sorte kjoler i ulike tykkelser og svarte pumps. Det ville jeg tatt på meg. Jeg hadde ikke følt meg vel i begravelse i noe annet, om ikke det kom en helt spesiell kleskode fra de pårørende. Barna hadde gått i svarte/mørke kjoler og dress/dressbukse og kortermet skjorte.
|
|
|
#44 |
|
Epikur
|
Sv: Bekledning i begravelse
Ville droppet strømpik nå på sommeren.
|
|
|
#45 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bekledning i begravelseJeg har vært i mange begravelser, og har alltid hatt på meg svarte klær. Gjerne svart bukse (liker ikke skjørt/kjoler). Men om jeg brukte skjørt/kjole, ville jeg også hatt strømpebukse/strømper på. Jeg syns det er rart med nakne ben i en begravelse.
|
![]() |
|
|