Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Oppfriskningskjøretimer – lurt eller noe så inni hampen meningsløst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-15, 13:42   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfriskningskjøretimer – lurt eller noe så inni hampen meningsløst?

Jeg tror det er poengløst å øve rygging og lukeparkering på nattetid, all den tid det er stresset med å ha biler rundt meg som gjør at jeg ikke får det til. Det er for øvrig feil å si at jeg ikke kan lukeparkere, jeg kunne det en stund, men jeg klarer ikke å tenke når jeg sperrer trafikken, så det var så få ganger jeg fikk praktisert det i fred og ro.

Mannen min kan lukeparkere, men han kan ikke hjelpe meg, sier han, for han bare gjør det på gefühlen og kan ikke beskrive teknikken.

Hmmm, jeg vet ikke, jeg. Det er jo snakk om mye penger, men samtidig så tenker jeg at det kan være greit at en profesjonell bedømmer kjøringa mi litt. Er den grei? Helt ræva? Jeg synes det er veldig vanskelig å bedømme meg selv. Jeg vet bare at jeg er en som ikke tar sjanser. Jeg kjører ikke fort, snakker ikke i mobilen eller andre ting, men det betyr jo ikke at jeg ikke gjør ting som er suboptimale. For det gjør jeg helt sikkert, men uten å vite det selv.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 24-07-15 kl 13:48.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.