Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kenwood eller kitchen aid?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-15, 22:13   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kenwood eller kitchen aid?

jeg baker også med inntil en kilo mel i min håndmikser, og pizzadeig lager jeg ikke andre steder. Kenwooden er bare fremme til større ting, at den bråker plager meg ikke det er jo bare en kort stund den er i bruk, men den må løftes frem og den er tung

JEg mente altså "håndmikser på stativ" ikke stavmikser, min skrivefeil.

Sånn sak:
https://www.komplett.no/philips-hr15...-mbolle/657863

Jeg er på min andre (den er nemlig ikke MENT for en kilo hvetemel.... men det går bra i mange år...) og har derved dobbelt opp av bolle og visper, det er jo finfint når man baker.

Stavmikser med dippedutter har jeg også, men den er ikke til baking, nei.

Gammel 19-07-15, 22:57   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kenwood eller kitchen aid?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

jeg baker også med inntil en kilo mel i min håndmikser, og pizzadeig lager jeg ikke andre steder. Kenwooden er bare fremme til større ting, at den bråker plager meg ikke det er jo bare en kort stund den er i bruk, men den må løftes frem og den er tung

JEg mente altså "håndmikser på stativ" ikke stavmikser, min skrivefeil.

Sånn sak:
https://www.komplett.no/philips-hr15...-mbolle/657863

Jeg er på min andre (den er nemlig ikke MENT for en kilo hvetemel.... men det går bra i mange år...) og har derved dobbelt opp av bolle og visper, det er jo finfint når man baker.

Stavmikser med dippedutter har jeg også, men den er ikke til baking, nei.

Min stavmixer er også håndmixer, jeg sa avansert gjorde jeg ikke? . Men jeg bruker den aldri til deig nei. Så mye enklere å lage deiger med en KA man slipper å dra frem fra skapet fordi den allerede står fremme . Vanlig håndmixer har jeg ikke, og trenger heller ikke fordi jeg bruker KA til formålet. Jeg har aldri likt håndmixere nettopp fordi jeg da må stå å holde i dem. Jeg gidder ikke å elte bolledeiger som krever til sammen 30 minutter eltetid med håndholdt mixer. Jeg elter heller ikke for hånd da, aldri. Jeg baker enten eltefritt, eller jeg bruker maskinen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.