Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kan man lære seg å bli glad i å lage mat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-15, 11:41   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man lære seg å bli glad i å lage mat?

Godt forslag med matkasse, da er mye av jobben allerede gjort mtp oppskrifter og handling.

Ellers har jeg jobbet litt med dette de siste årene, og det jeg har hatt mest fokus på er at jeg skal ha det ålreit på kjøkkenet når jeg holder på. Gjerne musikk hvis jeg er der alene, barna med eller på benken med lekser, og masse tid. Det har også hjulpet å pusse opp kjøkkenet slik at det funker, at det er plass og at det er et fint sted å være. Før lå det veldig klønete til i huset, isolert fra resten av rommene.

Og kjøkkenmaskinen min, endelig har jeg fått til gjærdeig. Jeg har prøvd for hånd i mange år og aldri fått det til. Nå synes jeg det er gøy å prøve nye oppskrifter og har den fremme hele tiden.

Så det er mulig! Lykke til!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.