|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det mange fugleeiere her inne?Ja, er det det?
![]() |
#2 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange fugleiere her inne?Vi har ikke nå, men jeg hadde en nymfeparakitt sammen med eksen. Den var kjempefin og lett å få tam. Men det er kanskje lettere når de er bare en? Den het Alf, og kunne si "God dag, Alf" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange fugleiere her inne?Ja, det er visst mye lettere å temme dem når de er alene. Nymfer er flokkfugler, og hvis de er alene, så vil de søke til oss mennesker for å danne flokken de trenger. Men er de to, så har de ofte såpass selskap og trygghet i hverandre, at de ikke bryr seg så mye med oss. :-)
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er det mange fugleiere her inne?Vi har en gutt som intenst ønsker seg fugl. Jeg er skeptisk med tanke på plassering av bur + at alt av stell sikkert ender på meg. (ikke at barna skal ha ansvar for et dyr altså, forstå meg rett).
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Er det mange fugleiere her inne?Har ikke, men hadde en nymfeparakitt med navnet Harry da jeg var barn. Han bråkte og pratet i ett kjør husker jeg. Og vi gav han bort til en slektning etter ganske mange år. Han sa "allo", "Arry ", altså hallo og Harry, og så plystret plystret han på damene .
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange fugleiere her inne?Jeg har hatt en undulat for mange år siden. Han var skikkelig masete. Han insisterte på å sitte på hodene våre, ellers laget han skikkelig leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|