Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikinisesongen 2015

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-15, 15:36   #21
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinisesongen 2015

Men det er jo da man som oftest får skikkelig hjelp, Mamari!

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 18:47   #22
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ho kom inn i prøverommet, løfta og stramma. Det gjorde meg ingenting så lenge vi var omtrent like. Sett meg derimot i en situasjon med en smekker 27-åring....

Gammel 23-06-15, 23:00   #23
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ho kom inn i prøverommet, løfta og stramma. Det gjorde meg ingenting så lenge vi var omtrent like. Sett meg derimot i en situasjon med en smekker 27-åring....

Det hjelper om man har tatt etpar øl først.

Gammel 23-06-15, 23:11   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ropte inn ei ung frøken i prøverommet da jeg var i Køben, og prøvde bh. Hun virka litt faktisk Men fikk hjelp, og endte opp med en str ned i cup.
Kanskje det ikke er like vanlig der

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 06:05   #25
veobra
på slep

veobra sin avatar

veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått veldig god hjelp i Køben. Typen inn og dra i alt så de er nok vanlig der også. Men jeg var på Hunkemøller i Køben og trodde jeg skulle få hjelp, men de hadde tydeligvis ikke hørt om opp i cup og ned i omkrets.

Gammel 24-06-15, 07:08   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ned i omkrets er vel ikke alltid så vellykket når det gjelder bikini?

Gammel 24-06-15, 09:20   #27
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Nei, på bikini går jeg opp et hakk.

Gammel 24-06-15, 10:17   #28
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg må også ut på bikinijakt i år. Passform pleier å løse seg greit, men min utfordring er farge. Jeg er altså beyond blek, hele sommeren, uansett vær- og føreforhold. Og ikke sånn vakker porselensblek, men mer lyserosa. Da er det vanskelig med farge på bikini, ass. Jeg pleier å velge svart, men er usikker på om det egentlig er helt heldig. Jeg kler vanligvis godt blått og petrol i ulike nyanser, men når det blir mye hud og lite stoff, er jeg ikke like overbevist lenger. Hva tror dere? Er det safest å satse på svart, eller er det egentlig drepen for lyselys nordisk hud?

Gammel 24-06-15, 12:59   #29
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg må også ut på bikinijakt i år. Passform pleier å løse seg greit, men min utfordring er farge. Jeg er altså beyond blek, hele sommeren, uansett vær- og føreforhold. Og ikke sånn vakker porselensblek, men mer lyserosa. Da er det vanskelig med farge på bikini, ass. Jeg pleier å velge svart, men er usikker på om det egentlig er helt heldig. Jeg kler vanligvis godt blått og petrol i ulike nyanser, men når det blir mye hud og lite stoff, er jeg ikke like overbevist lenger. Hva tror dere? Er det safest å satse på svart, eller er det egentlig drepen for lyselys nordisk hud?

Det er svært få som egentlig kler fargen svart. Jeg er også sånn helårsblek, sånn type at jeg kan blende noen. Svart kler iallfall ikke meg, ikke i det hele tatt. For min del fungerer brunt bedre som basisfarge, eller orange eller turkis eller eller - det finnes mange flotte farger utenom svart, men kler deg eller ikke, det viktigste er at du liker den selv!

Gammel 24-06-15, 13:03   #30
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Det er svært få som egentlig kler fargen svart. Jeg er også sånn helårsblek, sånn type at jeg kan blende noen. Svart kler iallfall ikke meg, ikke i det hele tatt. For min del fungerer brunt bedre som basisfarge, eller orange eller turkis eller eller - det finnes mange flotte farger utenom svart, men kler deg eller ikke, det viktigste er at du liker den selv!

Ja, kanskje brun kunne funket? Eller en varm grå. Jeg synes liksom at en veldig fargesterk bikini ikke passer så godt til all the whiteness that is me.

Gammel 24-06-15, 16:44   #31
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg ville gått for en lysere farge Zulu. Så blir ikke kontrasten så stor. Turkis eller lysegul kanskje.

Selv har jeg kjøpt meg shorts som jeg tenkte å ha til den svarte bikintoppen jeg har fra før. Inspirert av Bluen.

Løpeshorts ja, men jeg likte at den har innebygd hotpants.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:01   #32
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er også blek. Jeg går for lilla, mørkegrønn eller marineblå. En litt dempet korall til litt rosablek hud tror jeg kan funke.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:30   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant virkelig verdens søteste, fineste bikini fra Banana Moon, men til tross for den litt eldre butikkdamens forsikringer om at jeg fint kunne bruke den føler jeg at jeg er litt forbi så små truser. Den hadde blomster og kokosnøtter og ananas og Carmen Miranda og den minste trekant-trusen med knyting i sidene. Eventuelt kunne jeg ha en enda mindre sak med en rysjekant på.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:31   #34
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også bleik, og har med hell prøvd lyseblå og brunt. Og en gang i tiden dempet korall som dere kaller det. Gul også. Må si jeg syns blå eller lysblå er helt kurant, mens neonfarger og oransjetoner blir helt feil. Rosa også.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:34   #35
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg fant virkelig verdens søteste, fineste bikini på byporten, men til tross for den litt eldre butikkdamens forsikringer om at jeg fint kunne bruke den føler jeg at jeg er litt forbi så små truser. Den hadde blomster og kokosnøtter og ananas og Carmen Miranda og den minste trekant-trusen med knyting i sidene.

Det skjønner jeg, jeg er i alle fall beyond de veldig lave og små trusene. Det er noe med alder, men mest med størrelsen på kroppen (min).

Men: Jeg hadde med mannen på bikinishopping. Han var flink, kommenterte hva som var feil farger og kjedelige farger. Han kommenterte også når trusa var for stor eller for dekkende, det er helt feil i følge ham. Han syns jeg skal vise litt rompe, og jeg valgte en truse som faktisk gjør det. Selv om jeg ikke har liten rompe (str 42).

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:35   #36
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har samme bikini som i 2014 og 2013. Den er knallrød, og funker i mine øyne like bra når jeg er vinterbleik som når jeg er sommerbrun. (Jeg har mørke farger i utgangspunktet.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:57   #37
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har fått veldig god hjelp i Køben. Typen inn og dra i alt så de er nok vanlig der også. Men jeg var på Hunkemøller i Køben og trodde jeg skulle få hjelp, men de hadde tydeligvis ikke hørt om opp i cup og ned i omkrets.

Jeg har gått ned i cup og opp i omkrets i forhold til hva de anbefalte på Bravissimo - sånn at jeg får puste.

Gammel 24-06-15, 23:59   #38
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips så langt. Jeg har sett på Change allerede, de har mye fint (liker de som er vist her, og er så definitivt intr. i truser som ikke bare såvidt dekker dotten, men litt mer :eeek:. Change begynner dog å bli veldig utplukket her i byen og jeg må nesten få prøvd noe som sitter nogen lunde/tilnærmet riktig str. for å kunne vurdere det ordentlig og evt. bestille på nett. Hmmm ...

Gammel 25-06-15, 13:42   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Takk for tips så langt. Jeg har sett på Change allerede, de har mye fint (liker de som er vist her, og er så definitivt intr. i truser som ikke bare såvidt dekker dotten, men litt mer :eeek:. Change begynner dog å bli veldig utplukket her i byen og jeg må nesten få prøvd noe som sitter nogen lunde/tilnærmet riktig str. for å kunne vurdere det ordentlig og evt. bestille på nett. Hmmm ...

Jeg går som regel opp i omkrets i bikini, ift bh. Men stort sett samme cup. Eller, i bh varierer jeg mellom E/F, men i bikini bestiller jeg alltid F.
Ift truse tar jeg også heller en str opp, en ned.. Det er uansett liten fare for at trusene i min str glir av meg Men de kan fort stramme litt for mye om de er høye også, i liten str. Iallefall funka str bra da jeg bestilte på nett fra Change.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.