Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

MegaMie bytter kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-15, 23:37   #81
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MegaMie bytter kjøkken

Kult! ang. stoler. I hvor mange år tror du at du kommer til å like HAY-sstolene som er på motetoppen nå?

Jeg hadde gått for klassikerlampe, og enten brukte jærstoler eller ikea.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-15, 23:40   #82
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kult! ang. stoler. I hvor mange år tror du at du kommer til å like HAY-sstolene som er på motetoppen nå?

Jeg hadde gått for klassikerlampe, og enten brukte jærstoler eller ikea.

Ett veldig godt poeng. Jeg har jo tenkt på dette. Problemet er at stolene er så sykt gode å sitte i! Og jeg må har gode stoler, vi sitter jo så mye ved bordet.

Gammel 30-05-15, 00:13   #83
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke brukt nærmere 20 000 på stoler, ikke med barn i huset, da heller ei skikkelig lampe!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-15, 00:14   #84
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg hadde ikke brukt nærmere 20 000 på stoler, ikke med barn i huset, da heller ei skikkelig lampe!

De er ikke så dyre da.

Gammel 30-05-15, 00:15   #85
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hay about a chair?

Gammel 30-05-15, 00:28   #86
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hay about a chair?

Jeg har sett på flere forskjellige. About a chair er jo den dyreste, men de har flere som ikke koster like mye.

Når du sier 20 000 vet jeg ikke hvor mange stoler du tenkte på. Regnet du 10 stk stemmer det jo. Jeg tenkte mer på 6-8 stykker.

Gammel 30-05-15, 00:42   #87
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde gått for jærstoler. Jeg synes de er kjempefine, men har enda ikke overbevist mannen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-15, 00:47   #88
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg har sett på flere forskjellige. About a chair er jo den dyreste, men de har flere som ikke koster like mye.

Når du sier 20 000 vet jeg ikke hvor mange stoler du tenkte på. Regnet du 10 stk stemmer det jo. Jeg tenkte mer på 6-8 stykker.

Ja, about a chair koster vel 22-2300 nå, så det blir en del med 8. Stoler er vanskelig, synes jeg. Mange fine, ikke alle er like gode å sitte i.

Gammel 30-05-15, 00:48   #89
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg syns Hay-stolene er veldig fine, og rene i formen, så jeg tror ikke man går lei de så fort. De kan fort bli klassikere i fremtiden. Liker best de uten armlener.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-15, 01:29   #90
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stoler med rette ben anbefaler jeg i allefall. De med bena i vinkel ut hekter seg om man ikke har de langt fra hverandre.

Gammel 30-05-15, 09:10   #91
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Jeg tror vi må bruke litt tid på dette. Bordet skal vi lage selv for å få det så langt vi vil, når det kommer opp er det kanskje lettere å finne stoler og lampe.

Det hadde vært så kult med en skikkelig retro lampe i blå/turkis som tar opp den ene veggen vi skal male i fargen Jade. Men samtidig tror jeg vi bør tenke at lampen skal gi godt med lys til hele rommet, ikke bare rett ned på bordet.

Gammel 30-05-15, 09:27   #92
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

FLY har jo et par kule farger!

Gammel 30-05-15, 10:17   #93
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

På IKEA selger de lampeskinner som du kan feste flere lamper på, og også flytte dem. Vi har nemlig et spisestuebord som veksler mellom å være 190 cm og 300 com langt, og vi fant ingen lamper som ga godt lys til hele bordet. Nå har vi tre som henger i litt ulik høyde, og som vi fester smalt sammen når bordet er lite, og lenger fra hverandre når bordet er utslått.

Gammel 30-05-15, 11:16   #94
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Bare skyter inn at vi har kjøpt de Hay stolene i skinn, tenkte at de var litt mer klassiske - og jeg elsker dem. Virkelig, virkelig elsker dem!
Jeg ville brukt penger på gode stoler og heller en litt rimeligere (design)lampe. (Men jeg er supersær på lamper...)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-15, 22:08   #95
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Tadaaa!

Vi mangler en front, kjøkkenvifte og et par lister. Samt spisebord og stoler. Men vi har kjøkken!

Gammel 21-06-15, 22:14   #96
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig lekkert!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-15, 22:16   #97
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefint!

Gammel 21-06-15, 22:21   #98
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Så flott!

Gammel 21-06-15, 22:22   #99
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefint!!

Hvor mye tid gikk med til det? Vi må pusse opp kjøkken snart og jeg gruuuuer meg.

Gammel 21-06-15, 22:51   #100
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempelekkert!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.