Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mange par sko har du/dere?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor mange par sko i snitt har medlemmene av husstanden?
Minst 2 par hver, de voksne har flest. 1 1,35%
Minst 2 par hver, barna har flest. 1 1,35%
3-5 par hver, voksne har flest. 9 12,16%
3-5 par hver, barna har flest. 1 1,35%
6-10 par hver, voksne har flest. 14 18,92%
6-10 par hver, barna har flest. 2 2,70%
Over 10. 13 17,57%
Over 20 7 9,46%
Over 30 9 12,16%
Vi er sko-hoarders, og tør ikke si hvor mange sko vi har. 17 22,97%
Deltakere: 74. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-15, 23:10   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange par sko har du/dere?

Skal vi se. Yngste har 5 par om vi teller med støvlene. Eldste har bare 5 par (det inkluderer korpssko og støvletter).

Jeg, jeg har for få. Tror jeg har 12 par (det inkluderer bunadsko, støvletter og støvler).

Gammel 11-06-15, 23:11   #42
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Mange! Jeg har garantert over 100 sko hvis jeg tar opptellingen. Bare på kontoret har jeg 8 par sko, minst 10 par forskjellige jogge/treningssko, 4 par sykkelsko (spinning, vinter, terreng og vanlige), har ikke tall eller kontroll over støvletter, pensko, vintersko etc.
Dette er nesten litt flaut men jeg skjønner at jeg har en slags sko-dille.

Mannen har kanskje 25 stykker og våre tre barn har i hvert fall 10 par sko hver ... minst.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 23:31   #43
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Vi har maaange. Bare ungene har sikker 10 par fotballsko til sammen. Litt usikker på 14-åringen, hun har vokst så mye i foten siste året at nesten ingenting passer lenger. Håper hun har sluttet å vokse i beina nå for 3 str. på ett år er drøyt altså!

Gammel 11-06-15, 23:48   #44
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aldri nok iallefall. :nekter å telle:

Gammel 12-06-15, 00:08   #45
Lizzie

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ungene har det de trenger, nesten. Jeg har nok i overkant av 40 par. Alt inkludert. Men da har jeg ikke telt altså, bare gjort et slags overslag.

Gammel 12-06-15, 07:09   #46
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg gidder ikke å telle, men har sko i massevis, mange av dem holder seg jo i åresvis. Mannen har ikke så mange par sko; 10 kanskje? LilleVenn har hellr ikke så mange par, hun vokser jo fra dem 10 der og kanskje? (Bare bunadsko, fotballsko, dansesko og gymsko til skolen utgjør jo 4 par...)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 07:24   #47
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Tja, skal vi se.. Har jo dobbelt opp av noen, et par hjemme og et på hytta, så det blir nok en del:

Flere par
Flip flops: 2 par
Gummistøvler: 2 par
Fjellstøvler: 3 par

Ett par
Inne-jogg
Ute-jogg
Terreng-jogg
Tursko
Joggesko til ikke-jogge bruk
Sandaler
Finsko
Boots
Støvletter
Skisko

Det skulle utgjøre 17 par sko.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 09:47   #48
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alt for mange, iflg min kjære. Han har selvfølgelig feil!

Gammel 12-06-15, 09:58   #49
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Vel. Vi flyttet akkurat og med på flyttelasset var to stapp fulle sortsekker med sko til familiens fire skobrukende medlemmer. Da var ikke min pumps/pensko-samling med da de slett ikke kan ligge i svartsekker sammen med Gore-tex og den slags .

Jeg har sikkert 30 par alene, men hvor mange par i familien totalt aner jeg ikke.

Gammel 12-06-15, 10:08   #50
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Eh.
Jeg alene har et sted mellom 30 og 50 par, jeg har kommet ut av tellinga for lenge siden. Ungene har minst 5 par hver, og mannen har - 3.

Gammel 12-06-15, 10:09   #51
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har over 30, men har ikke telt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 11:05   #52
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg konkluderer med at det er innafor å sende mannen som er i USA på skoshopping for meg.

Gammel 12-06-15, 11:47   #53
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nok 10-20 par sko hvis jeg teller med bunadssko, støvletter og støvler og sandaler. Ungene har finsko, støvler, joggesko. Vintersko.. og må nok ha seg et par sandaler.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 13:19   #54
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hei, jeg heter Caisa og er skooman.
Her i huset er det stort sett 19-åringen som er nøysom når det gjelder sko. Han har ca 8 par. Tipper jentene har ca 15-20 par hver, og at mannen har ca det samme. Jeg ligger nok nærmere 100 par, og har alltid 3-6 par stående på jobb.

Gammel 12-06-15, 18:12   #55
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har over 30, men har ikke telt.

Hva skal du med telt, når du har så mange sko ...

Gammel 12-06-15, 20:00   #56
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har ikkje telling på mine, mannen og ungen har tre kvar.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 20:07   #57
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nok rundt 40, mannen 10, pden rundt 15.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 20:07   #58
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det går fort å telle opp.
Jeg har joggesko/de jeg bruker til hverdags, litt penere vintersko, vinterstøvler, gummistøvler og litt penere sommersko. Mulig jeg har sandaler på loftet.
Mannen har hverdagssko, pensko og de han bruker på jobb.
Ungene har ett par sommersko/stort sett joggesko, en av dem har to par fordi han passer fjorårets. De har gummistøvler og vintersko. De har kanskje noen sandaler på loftet de sjeldent bruker. Fotballgutta har ymse treningssko.
Og det er omtrent det. Vi har ikke pleid å ha flere par sko pr barn, det må jo bli dyrt. Og ta mye plass. Vi er jo 7 i familien, mange par sko hadde jo overtatt hele gangen.

Gammel 12-06-15, 20:57   #59
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Det går fort å telle opp.
Jeg har joggesko/de jeg bruker til hverdags, litt penere vintersko, vinterstøvler, gummistøvler og litt penere sommersko. Mulig jeg har sandaler på loftet.
Mannen har hverdagssko, pensko og de han bruker på jobb.
Ungene har ett par sommersko/stort sett joggesko, en av dem har to par fordi han passer fjorårets. De har gummistøvler og vintersko. De har kanskje noen sandaler på loftet de sjeldent bruker. Fotballgutta har ymse treningssko.
Og det er omtrent det. Vi har ikke pleid å ha flere par sko pr barn, det må jo bli dyrt. Og ta mye plass. Vi er jo 7 i familien, mange par sko hadde jo overtatt hele gangen.

Alle parene står jo ikke fremme , de fleste står i skapene. Er kun de som brukes hver dag som står fremme her.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:45   #60
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg hadde på et tidspunkt 6 par sko bare på kontoret.

jeg tok hjem 7 par fra kontoret i går.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.