|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Danmark: Hva gjør vi?Djizzes, det var ikke mye å velge i på Lalandia nå! Ihvertfall ikke midt i uken, og det bør man jo velge seg siden Legoland stenger mye tidligere i helgene ( |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Danmark: Hva gjør vi?Billund camping leier også ut flotte hytter
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Danmark: Hva gjør vi?
Vi skal på Dayz i Ebeltoft.
|
|
|
#45 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Danmark: Hva gjør vi?Nå dukket det plutselig opp masse ledige hytter tidligere i juli, så da booket vi om og tok med oss en ekstra natt (4 netter). |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Danmark: Hva gjør vi?
Nå er jo billund in the middle of nowhere i den grad noe i Danmark kan være det. Hva er dere ute etter da? Det går an kjøre til noen av byene i nærheten, Silkeborg har hjluldampere oppad åen og til himmelbjerget ( hvor man kan kjøre nesten helt til topps), dere kan kjøre ut til vestkysten og Hvide Sande, dere kan kjøre over til Fyn som er fantastisk. Jeg er ikke så glad i parker, så jeg ville gjort noe annet etter en dag eller to i legoland og badeland i Lalandia.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Danmark: Hva gjør vi?Hva med å ta en dagstur til Århus? Det tar bare en time i bil og det er en koselig by som er vel verdt et besøk. Den Gamle By er et fint friluftsmuseum. Latinerkvarteret er også veldig fint.
|
|
|
#48 |
|
I endring
|
Sv: Danmark: Hva gjør vi?Selv om dere ikke ønsker timer i bil så legger jeg inn ett forslag om Tyskland og Flensburg. Shopping på de store grensehandel senterene og ikke minst en tur inn til selve Flensburg som var en meget koselig by.
|
|
|
#49 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Danmark: Hva gjør vi?Jeg har ikke sett noen rabattkuponger på gratis inngang på Legoland i år. Vi skal ikke dit så har ikke sjekket så veldig heller men sikkert andre som vet om noe.
|
|
![]() |
|
|