Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Underholdning på fly for en 2-åring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-07, 02:09   #21
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Nå har jeg shoppet til flyturen.

Kom hjem med en pappkoffert med Barbapappamotiv (jenta elsker bøkene) med følgende innhold: 3 nye småbøker: Laban spøkelse, Ludde + "Beibi Jobber" (hun elsker den som heter "Beibi lei seg" som er i samme serie, som jeg kjøpte etter anbefaling fra noen her inne), 1 liten magnettavle til å å tegne på, + noe annet småtteri. Skal legge oppi noe mer som hun liker å holde på med, og en rosineske, en liten juicepakke eller noe sånt. Så tenker jeg vi holder henne opptatt på flyturen. Den tar heldigvis bare fire timer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.