|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Lureri fra butikker som selger over nett?Litt vanskelig å lage overskrift her. Jeg lurer på hva slags erfaring dere har, og om jeg lager konspirasjonsteorier. Jeg bestilte en bukse fra en nettside (en side hvor mange forskjellige butikker tilbyr varer). Denne buksen har jeg slitt med å finne i butikk i riktig farge og størrelse. På denne nettsiden var det to butikker som hadde varen min. Dagen etter fikk jeg bekreftelse fra nettsiden om at butikken bekreftet at de kunne levere varen. Da jeg mottok buksen et par dager etter, hadde butikken sendt buksen i rett størrelse, men feil farge. Den fargen jeg hadde fått, fantes det mange av i ulike butikker på nettsiden.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Lureri fra butikker som selger over nett?Jeg handler mye på nett, men har aldri opplevd noe liknende.
![]() |
#3 |
Glad i frukt
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lureri fra butikker som selger over nett?Håper jeg bare har vært uheldig.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lureri fra butikker som selger over nett?Jeg handler veldig mye på nett og har aldri opplevd noe slikt. Nå skal det sies at jeg nesten utelukkende handler fra store, seriøse forhandlere da. Det hjelper jo i forholdt til tilfredshet med service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lureri fra butikker som selger over nett?Jeg shopper nesten utelukkende paa nett og har aldri opplevd dette. Jeg har en gang hatt problemer med aa faa penger tilbake etter en retur, men det ordnet seg etter at jeg purret per email. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Lureri fra butikker som selger over nett?Shopper endel på nett og får alltid det jeg har bestilt.
![]() |
#9 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Lureri fra butikker som selger over nett?
![]() |
#10 |
Glad i frukt
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lureri fra butikker som selger over nett?Takk for svar. Fint å høre at dere har gode erfaringer. Da velger jeg å tro at jeg har brukt opp min uflakskvote, og at jeg i fremtiden mottar det jeg har bestilt.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Lureri fra butikker som selger over nett?Jeg opplevde også dette, men har ikke bestilt der noe mer, litt med dette i bakhodet.
![]() |
#12 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lureri fra butikker som selger over nett?Jeg har opplevd dette to ganger på Miinto. En gang kjøpte jeg en Mini a ture jakke, fikk feil modell. Jeg returnerte og fikk igjen portopengene. Den jakken jeg hadde bestilt hadde de likevel ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|