Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva slags ferie liker du/liker du IKKE

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-15, 09:54   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags ferie liker du/liker du IKKE

Jeg elsker å reise og liker best storbyferier med mulighet til bading og avslapping når jeg ønsker. Praha er fantastisk og jeg virkelig elsker London og Berlin. Vil helst dra nye steder hele tiden så jeg slipper å bruke mine sårt opptjente penger på å dra til stedet jeg allerede har vært, hehe.
Jeg liker ikke lange flyturer så jeg orker ikke tanken på å dra til Australia og Thailand og slikt på mange år enda. I så fall må ungene være over "er vi fremme snart?"-alderen. Puh!

Liker ikke plaskregn, det må minst være opphold. Ikke Tyrkia i juli-varme men varmt nok til å gå i sommerkjole og slikt uten å fryse, og varmt nok til å bade ute. 28-30 grader er fint.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.