Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lesesirkeldiskusjon: "Stoner" (John Williams)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-15, 14:24   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesesirkeldiskusjon: "Stoner" (John Williams)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gjorde han så mye skade på ANDRE, da?

Syns du ikke han gjorde det altså? Jeg mener det i stor grad er hans feil at datteren hans må vokse opp med en psyko mor, som deretter ligger med alle guttene på skolen for å bli gravid og komme seg vekk. Hun blir jo til slutt alkoholiker.

At han valgte å jobbe med noe han brant for i stedet for å dra hjem til gården er ikke noe jeg synes er så grusomt, egentlig. Det er jo slikt man oppmuntrer?

Nei, det er ikke grusomt i utgangspunktet, og et valg det i grunn står respekt av. Men ved å gjøre det legger han jo adskillig sten til byrden for foreldrene. De må jobbe enda hardere, og det dør de sikkert tidligere av, og de må bruke enda mer penger på å hyre hjelp.

Jeg reagerer ikke på at han bytter, men at han gjør det fullstendig uten omtanke. Han tenker kun på seg selv, ikke hva det vil si for foreldrene hans.

Han hadde jo jobbet på gården fra morra til kveld fra han var seks år. Sikkert uten å mase om at det var slitsomt å rydde rommet sitt også, tenker jeg.

Ja, og så? Det gjorde vel alle bondebarn på den tiden.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.