|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Har smakt! Godt, og rimelig sterkt. Det krydderet jeg kjøptei Italia inneholder aglio, peperoncino og prezzemolo, noe jeg fant ut var hhv hvitløk, chili og persille. Det lukter hvitløk over hele kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?
Takk for tips, den kommer til å bli brukt mye i sommer. Så god
![]() |
#63 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Siden sist har jeg laget marinerte grønnsaker tre ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Så morsomt å høre at den retten falt så godt i smak. Det er jo bare fantasien som setter grenser, og etter noen runder finner man fort ut hva som er den beste sammensetningen man liker.
![]() |
#65 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Jeg vil forresten tipse om disse rugkjeksene, de er fantastisk gode, og passer godt på et slikt bord. jeg bruker de mye til ost og spekemat også.
![]() |
#66 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?
Det blir nok godt. Jeg har krydret med et krydder jeg kjøpte i Italia. Det består av hvitløk, chili og persille, fortalte google translator meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Kjøpte bringebæreddik på Oliviers & Co i dag, men synes den billige fra Prestige var mye bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|