Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Stresser du med konfirmasjon?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Stresset du med konfirmasjon?
Det var mer stress en moro! 4 4,94%
Det var mer moro enn stress! 11 13,58%
Jeg opplevde det som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker 6 7,41%
Jeg opplevde det som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker 3 3,70%
Jeg opplevde det ikke som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker 8 9,88%
Jeg opplevde det ikke som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker 5 6,17%
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror ikke jeg vil stresse med det 36 44,44%
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror det vil være stressende 18 22,22%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-15, 18:35   #1
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Vi er akkurat ferdige. Det var ikke så mye stress før dagen før, egentlig. Og da ble det jo travelt fordi jeg skulle lage all maten selv. Tidsplanen min holdt fint, og selve dagen gikk på skinner, så det var mer det at jeg rett og slett var sliten etter en hel dag på kjøkkenet, og så en dag med festligheter, overnattingsgjester (og dermed litt mer fokus på rydd&vask i heimen uka før) og denslags. Jeg skjønte ikke helt hva folk mente jeg skulle stresse med, men kjenner likevel at det var godt å komme i mål.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.