|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Stresset du med konfirmasjon? | |||
Det var mer stress en moro! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 4,94% |
Det var mer moro enn stress! |
11 | 13,58% |
Jeg opplevde det som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker |
6 | 7,41% |
Jeg opplevde det som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker |
3 | 3,70% |
Jeg opplevde det ikke som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker |
8 | 9,88% |
Jeg opplevde det ikke som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker |
5 | 6,17% |
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror ikke jeg vil stresse med det |
36 | 44,44% |
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror det vil være stressende |
18 | 22,22% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Stresser du med konfirmasjon?Vi er akkurat ferdige. Det var ikke så mye stress før dagen før, egentlig. Og da ble det jo travelt fordi jeg skulle lage all maten selv. Tidsplanen min holdt fint, og selve dagen gikk på skinner, så det var mer det at jeg rett og slett var sliten etter en hel dag på kjøkkenet, og så en dag med festligheter, overnattingsgjester (og dermed litt mer fokus på rydd&vask i heimen uka før) og denslags. Jeg skjønte ikke helt hva folk mente jeg skulle stresse med, men kjenner likevel at det var godt å komme i mål.
![]() |
|
|