|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Stresset du med konfirmasjon? | |||
Det var mer stress en moro! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 4,94% |
Det var mer moro enn stress! |
11 | 13,58% |
Jeg opplevde det som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker |
6 | 7,41% |
Jeg opplevde det som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker |
3 | 3,70% |
Jeg opplevde det ikke som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker |
8 | 9,88% |
Jeg opplevde det ikke som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker |
5 | 6,17% |
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror ikke jeg vil stresse med det |
36 | 44,44% |
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror det vil være stressende |
18 | 22,22% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Stresser du med konfirmasjon?Tre konfirmasjoner gjennomført, en igjen (om et par år). De to første hadde vi på hotell og bakte bare kakene selv, dyrt men lite stress. Den tredje var med flere gjester (45) i et lokale der vi måtte rigge veldig mye selv, ta med servise osv, og vi lagde alt av mat og kaker selv. Det var veldig hyggelig, og jeg husker det ikke som at jeg stresset, men mye jobb var det jo. "Skilt familie" og alle blandet sammen, men det var helt uproblematisk. |
![]() |
![]() |
|
|