|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Abra havnVi vurderer også dyreparken igjen, og det er det der jeg anser dette som fordelen med abrahavn over Kardemommeby, selv om det er hakket dyrere, nettopp fordi vi får ei ekstra natt, og derved kan komme frem utpå dagen, ha den dagen der, og show på kvelden, og deretter våre dager i parken
|
|
|
#22 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Abra havnMalama: Det går jo an å dra i badeland inne i sentrum, Aquarama. Der har de mye for alle aldre, bedre enn i badelandet i Dyreparken.
|
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Abra havnSå kjekt å lese! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Sv: Abra havn
Frokosten synes jeg var veldig bra. Nå er den vel inne i selve Kaptein Sabeltanns verden i juni tror jeg? Men satser på at den er lik. Absolutt ikke på linje med hva vi ellers så av mattilbud inne i Dyreparken (vi spiste buffet til lunsj der inne 1 dag, klarte ellers å unngå å kjøpe mat. Lagde enkel middag i leiligheten om kvelden). Det er en fordel at både barn og voksne hos oss spiser veldig bra av slike frokostbuffeter så vi holdt langt utover dagen. |
|
|
|
![]() |
|
|