Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du ryddig eller rotete?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ryddig er du, evt. mannen?
Jeg er ryddig 26 11,40%
Jeg er rotete 31 13,60%
Jeg er ryddig med rotete mann 29 12,72%
Jeg er ryddig med ryddig mann 21 9,21%
Jeg er rotete med rotete mann 73 32,02%
Jeg er rotete med ryddig mann 46 20,18%
Annet (spesifiser gjerne nærmere) 21 9,21%
Jeg vil bare se resultatet 5 2,19%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 228. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-15, 08:41   #121
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg ønsker meg dette genet til jul.

Det er ikke noe gen. Man lærer seg, hvis man synes det er viktig nok. Jeg var et temmelig rotete barn og blei ikke særlig ryddig av meg før jeg var godt over tjue.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:06   #122
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.897
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Nei, man må ikke tenke på det hele tiden.
Hos noen mennesker, som meg for eksempel er ryddegenet godt implementert i hele tilværelsen, og jeg går rett og slett ikke rundt å tenker på at jeg må rydde eller holde det ryddig, det bare skjer.

Jeg er altså veldig ryddig av meg, det samme er mannen.

Jeg har som mål å komme dit at jeg ikke behøver å tenke på rydding og at det blir automatisert. Jeg har blitt MYE bedre gjennom livet, men jeg begynner jo å bli ganske voksen og er fortsatt ikke kommet lenger enn at jeg må tenke først og rydde etterpå. Hver gang jeg tar et skippertak og rydder, synes jeg det er stas og jeg synes det er velig fint med orden i skap og gjemmer. Men det sklir alltid litt ut etter hvert slik at det må skippertak til for å få det fint igjen. :håpløsttilfelle:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:25   #123
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg har blitt ryddig siden sist.
Og jeg ser jeg har svart at mannen er ryddig. Etter noen år med analyser vil jeg påstå at det er feil.

Han roter ikke, er mer riktig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:59   #124
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er rotehue. Mannen liker å tro at han er ryddig, men han er jo ikke det. Han er bare flink til å se rotet, men mindre flink til å gjøre noe med det. Jeg kan glatt overse rotet, mens han irriterer seg over det. Jeg tenker at enten kan man rydde selv, eller så kan man slutte å klage.

Men jeg liker jo at det er ryddig, jeg er bare ikke så god på det. Når jeg blir voksen skal jeg bli skikkelig ryddemenneske, har jeg tenkt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:12   #125
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.084
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Vi er vel sånn passe ryddige begge to. Kjøkken og sånt tas hver kveld, men stuen kan godt ha et lett lag av leker på gulvet også på kvelden hvis det skjer mye annet. Vi er geniale på skippertak og fellesrydding da, da tar vi hver vår etasje og blir ferdige på kort tid. Jeg synes han kunne vært flinkere til å plukke opp klær og sette på klesvask, han synes jeg kunne vært flinkere til å rydde mens jeg lager mat. Det går litt sånn opp i opp.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:16   #126
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er egentlig veldig ryddig med en veldig rotete mann. Sammen glir vi noe mot midten, men det er en konstant balansegang. Hvis jeg er syk eller bortreist, blir det veldig fort rotete, men ikke så rotete at det tar en evighet å få det ryddig igjen. Siden jeg i utgangspunktet har sørget for å ha et slags bunnsystem.
Alternativt har vi så stort hus at hvis tingene blir spredt jevnt utover, så ser det likevel ikke så rotete ut.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:21   #127
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Eg er ryddig av meg og det er heldigvis ungane også. Eg er særboar med en kjæreste som også er ryddig, men ikkje i like stor grad som meg.

Som andre her nevne så tenke eg aldri på rydding, det berre skjer. Skittentøy havne på vaskerommet, kaffikoppen havne i oppvaskmaskina, posten blir sortert og kasta i papirdunken når den blir henta, klær blir lagt sammen når dei er tørre, kjelen blir vaska når vi har spist, oppvaskmaskina blir tømt når den er ferdig osv. Det er ikkje noko eg bruke mental kapasitet på. Det er jo ikkje akkurat rocket science?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:41   #128
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.158
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det er ikke noe gen. Man lærer seg, hvis man synes det er viktig nok. Jeg var et temmelig rotete barn og blei ikke særlig ryddig av meg før jeg var godt over tjue.

Ikke helt overbevist. Tydelig forskjell på mine to barn.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:44   #129
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Ikke helt overbevist. Tydelig forskjell på mine to barn.

Tydelig forskjell på mine unger og, men jeg mistenker sterkt at det er tillært. Uansett mulig å lære seg bedre rydderutiner. Hvis man vil.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:53   #130
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Ja, jeg har lært meg det. Og trives med å rydde og fikse, så lenge det ikke blir for voldsomt over alt.
Problemet er at jeg bor sammen med 3 som ikke syns det er noe vits og som bare motvillig hjelper til og som må fortelles at det er på tide å gjøre noe, og 1 tornado som effektivt motarbeider meg. Jeg føler meg litt som den der lille vaskeroboten i Wall-E, og eldstejenta lager spor etter seg over alt.



https://youtu.be/i3YWXOwYT3Y

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 10:54   #131
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.747
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Tror jeg er en blanding av ryddig og rotete.
Jeg takler veldig dårlig rot som jeg ser..

Rot jeg ikke ser, derimot.
Bildebevis fra to skuffer på kjøkkenet.



Fjols er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 13:30   #132
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.158
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Tydelig forskjell på mine unger og, men jeg mistenker sterkt at det er tillært. Uansett mulig å lære seg bedre rydderutiner. Hvis man vil.

Jeg vil!

Jeg må nok tenke lurere. Og øve. Og slutte å være lat. Og slutte med skjermdingser. Og Hayday.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 13:35   #133
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg vil!

Jeg må nok tenke lurere. Og øve. Og slutte å være lat. Og slutte med skjermdingser. Og Hayday.

1. Ha et sted å ha ting. Hvis man har mange ting som ikke hører hjemme noe sted, så må det jo nødvendigvis bli rot uansett hvor man legger det.

2. Legg ting på stedet sitt med én gang. Eller ta små opprydningsrunder f.eks. hver kveld, hvis man stadig vekk enten blir forhindret fra å legge ting på plass (f.eks. sutrete ettåring på hoftekammen) eller hvis man stadig vekk blir sabotert (av eksempelvis familiemedlemmer, uansett alder).

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 13:44   #134
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

1. Ha et sted å ha ting. Hvis man har mange ting som ikke hører hjemme noe sted, så må det jo nødvendigvis bli rot uansett hvor man legger det.

2. Legg ting på stedet sitt med én gang. Eller ta små opprydningsrunder f.eks. hver kveld, hvis man stadig vekk enten blir forhindret fra å legge ting på plass (f.eks. sutrete ettåring på hoftekammen) eller hvis man stadig vekk blir sabotert (av eksempelvis familiemedlemmer, uansett alder).

Svigerfar var gammel sjømann, og innprentet kapteinen med at "hver ting har sin plass, og hver plass har sin ting". Det har ikke smittet.

Det jeg også ser er forskjellen på mannen og meg, er at han aldri beveger seg fra A til B uten å se seg rundt for å sjekke om noe skal tas med. Ned trappen, inn fra stuen, fra bordet til benken. Jeg tenker bare på det jeg skal, og kan tråkke over handlenett og tennisracketer, og la glasset stå igjen på bordet. Så må jeg jo tilbake og hente det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 13:55   #135
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er rotete i hodet og trenger derfor å ha det ryddig rundt meg for å ikke bli gal.

Det funker ikke alltid, men jeg jobber for det, i hvert fall. Det er ikke ryddig overalt, men pulten min på jobb, kjøkkenet, gangen og badet nede hjemme, det må være noenlunde strøkent, ellers går ting i ball for meg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 13:57   #136
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg har forresten en sønn som gladelig kan bo i det komplette kaos, og en datter som rydder og rydder og har tellekanter på alt - der er åpenbart forskjellige fra fødselen av.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 13:58   #137
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er rotete i hodet og trenger derfor å ha det ryddig rundt meg for å ikke bli gal.

Mens jeg er grunnleggende ryddig i hodet og kan leve med store mengder rot, siden jeg uansett vet hvor ting er. Så da gjør jeg det, i den grad jeg får lov av den evig ryddende mannen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 13:59   #138
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er rotete i hodet og trenger derfor å ha det ryddig rundt meg for å ikke bli gal.

He-he, jeg pleier å påberope meg at jeg har et ryddig hode (som et kontrast til et forferdelig rotete ytre), men de siste åra er jeg sannelig ikke sikker lenger.

Jeg er forferdelig rotete, mannen er temmelig rotete, og begge barna er katastrofalt rotete.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 14:00   #139
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Begge mine unger er rene takras. Det kunne jo vært litt hendig om bare en av dem var litt mer som sin far på det feltet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 14:04   #140
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Tror jeg er en blanding av ryddig og rotete.
Jeg takler veldig dårlig rot som jeg ser..

Rot jeg ikke ser, derimot.
Bildebevis fra to skuffer på kjøkkenet.



He-he, sånn ser det ut i omtrent alle skuffer og skap hjemme hos oss også. Mannen blir til tider fysisk uvel når han åpner skap og det velter ting ut. I påsken fant jeg Alle skrotbollers mor i kjelleren - 4-5 enkeltskrotboller som for halvannet år siden ble stuet sammen i en tom fryserskuff og båret ut av syne. (Fryserskuffen stod der fordi vi valgte å ta ut skuffene av fryseskapet framfor å avrime da isen tok overhånd. Sparte masse plass! )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no