|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Jeg vet ikke om mine unger regnes som store, men eldste er i hvert fall i målgruppen din.
|
|
|
|
#42 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?I år skal vi til Kypros en uke. Vi hadde ikke tenkt å dra til sydligere strøk i år, men Jonas ble helt forferdet over at vi ikke skulle til "syden" i år, så da ble den en uke med sol, basseng og charter.
|
|
|
#43 |
|
Epikur
|
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Det store barnet (13) er invitert med på 14 dager til Hellas, heldige heldige lille grisen. Og så skal hun være med oss til Spania. Det blir ingen leirer eller sommerskoler i år.
|
|
|
#44 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vet'kje.
|
|
|
#45 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi skal til leiligheten vår på Kreta i år også. Trettenåringen vår elsker å være der, så det er greit. Snart syttenåringen skal komme ned en tur mens vi er der, og han skal da ha med seg et par kompiser. Vi skal være der i nesten fem uker, go jeg gleder meg aldeles vilt til nye eventyr med fotturer og sykkelturer på den fineste øya jeg vet om. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?
Jeg har lest at denne sommeren blir som den forrige.
Sist redigert av Lavender : 13-04-15 kl 10:52. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Guttungen er 12.
|
|
|
#48 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Det gjelder å ha trua.
|
|
|
#49 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Det er 10 år mellom mine to, og storesøster har helt til nå reist på ferie med oss. Det har i alle år gått svært så bra og de har kost seg begge to. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Audacious
|
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Jeg skal på øyhopping på de greske kykladene med tiåring og fjortenåring. Også skal vi til sommerhuset på sørlandet som vanlig.
|
|
|
#51 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
For en drømmeferie! Hvordan har dere lagt det opp? Finnes det gode sider med tips og sånt? Jeg drømmer om akkurat noe sånt neste år, men er ikke kjent og vet ikke hvor jeg skal starte planleggingen.
|
|
|
#52 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Storebarn skal på diverse leirer i sommer. Sammen drar vi på Aktivitetsleir i Valdres. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi skal til London noen dager før vi tar et 14-dagers cruise med RCCL fra Southampton. Barna er 9 og 12 år
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Mine er 8, 6 og 6 år i sommer. Vi skal på 3 ukers bilferie i Europa; alpene i Østerrike, Venezia og Cinque Terre i Italia, Zermatt og Matterhorn i Sveits mm. Gleder meg!
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi starter med en kort uke i Berlin før vi drar videre til Kroatia - i utgangspunktet ei uke der, men vi har foreløpig ikke avklart returen helt. Mulig det blir noe mer et eller annet sted.
|
|
|
#56 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
|
|
|
|
#57 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi leste siste nummer av Vagabond (reisemagasin), og planlegger interrail til neste år. Barn fra 11 og nedover reiser "gratis" med foreldrene, så neste år er snuppa 11.
|
|
|
|
#58 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Vi har barn på 6, 8, 16 og 20 år og vi skal på interrail. Fredericia-Berlin-Praha-Budapest-Wien-Salzburg-Berlin-Fredericia. 3 uker, kan ikke vente! |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Det er mannen min som har planlagt dette, men i hovedtrekk kjøper vi interrailbiletter til oss og Guttungen. Vi flyr tur-retur Manchester, og så har mannen min sittet med et jernbanekart over Storbritannia og Irland (fant det på nett) og har lagt opp ei rundreise ut fra dette kartet.
|
|
|
#60 |
|
This is normal!
|
Sv: Dere med store barn, hvor skal dere på sommerferie?Så spennende, Inagh! Dette håper jeg du forteller om underveis/etterpå. Jeg elsker å kjøre tog og har lyst til at vi skal bruke sommerferien neste år på en langtur.
|
|
![]() |
|
|