Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hva sår du nå? Forkultivering 2015

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-15, 08:16   #11
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva sår du nå? Forkultivering 2015

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

JEg tror jeg har argumenter for sånn der plantelysstativ snart.

Mine lysrør, i alle fall det ene, under hyller på fryserboden var nemlig 1 av 3 ting i huset som må utgå, etter at elektrikern var her og lokaliserte jordfeil. (en varmeovn og et overspenningsvern også)

Hang meg litt opp i det overspenningsvernet som elektrikeren mente det var jordfeil i, det gjør jo egentlig bare jobben sin da det skal sende overspenninger til jord og så lenge det er ett som du har plugget i stikkontakten hadde jeg sett litt mer på utstyret som er koblet til det i stede for. Det kan jo rett og slett vise seg at dere har overspenninger i huset i fra E-verket og følsomt elektronisk utstyr vil ikke like det. Ett konkret eksempel er vis dere har den trådløse routeren tilkoblet ett stikk med overspenningsvern vil dere få ett mer stabilt nett en hvis den ikke hadde vært det da den type utstyr liker seg best på konstant spenning.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
forkultivering, frø, hage, sådd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.