Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Greit å legge søppelposen i naboens spann?
Ja, det er greit om det er plass i spannet 17 10,83%
Ja, men bare rett før søppelbilen kommer 95 60,51%
Ja, inntil en dag før søppelbilen kommer kan man gjøre det 1 0,64%
Nei, kjøp deg en større søppeldunk, gnipung! 41 26,11%
Agurksalat 3 1,91%
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-15, 18:47   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men hvorfor er det problematisk at noen sparer penger dersom det ikke går ut over deg? Det er det jeg ikke skjønner. Jeg er enig i at det er snålt om naboen bare tar seg til rette, men hadde jeg lagt merke til at naboens søppelkasse alltid var full mens min var nærmest tom, hadde jeg sagt at han gjerne måtte fylle opp min. Jeg får virkelig ingen glede av at han må betale for større søppelkasse når min er tom. Om naboen min kan spare penger, synes jeg det er en veldig fin ting.

Det er jeg for så vidt enig med deg i. Jeg blir ikke dårligere stilt av at naboen kaster søppel i min dunk? Når det er sagt, hvis det alltid var et problem at jeg ikke hadde plass i min egen dunk, ville jeg nok ha kjøpt en større, av praktiske hensyn, rett og slett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.