Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-06, 21:57   #41
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Planen var å gi fiskestang i julegave og tur i bursdagsgave. Men nå ser det ut til at turen blir helgen før bursdagen hans. Så da må nok det bli julegaven. Og nå håper jeg at han ikke snoker her inne og finner ut hva han skal få...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 22:45   #42
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke peiling på hva jeg skal finne på til mannen i år, første gang jeg er helt blank på det. han blir 40 år i januar også.

Gammel 04-11-06, 23:02   #43
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Har ingen anelse, skikkelig umulig oppgave.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 11:04   #44
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stekepanne-forslaget mitt er faktisk helt seriøst. Vi har nemlig kastet 2 stekepanner i høst fordi de var ødelagt, og må ha noen nye. Da er det jo bedre å kjøpe noe vi/han har bruk for enn et eller annet fjas.

Gammel 05-11-06, 11:25   #45
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han får i hvert fall ikke det han ønsker seg - en gravid kone. Så da blir det vel noe fra Maxbo i stedet.

Gammel 05-11-06, 12:17   #46
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Han skal få en tempurpute og Jamie Olivers urteknuser.

Gammel 05-11-06, 12:37   #47
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sikker på at min mann har vært her inne og kikket etter mitt svar.

Du får.... nei, du må vente!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:56   #48
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg er sikker på at min mann har vært her inne og kikket etter mitt svar.

Du får.... nei, du må vente!

Gammel 05-11-06, 22:01   #49
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Min mann skal få bunadssko!

Det tipset har jeg lyst til å stjele! Jeg har nemlig lenge prøvd å få ham til å takke ja til en bunad moren hans vil gi ham..

:synes menn i bunad er sexy:

Gammel 05-11-06, 22:04   #50
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Det er alltid like vanskelig med gave til gubben.

Men jeg lurer på om jeg skal prøve å få kjøpt rødlakkert verktøyskap til ham

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:29   #51
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Skal av naturlige årsaker ikke kjøpe noe til mannen min, men jeg får håpe noen kjøper noe til meg.
I år vil jeg gjerne ha gorillapod (fleksibelt stativ til speilreflekskameraet mitt som kan festes overalt) og ny mobil.
Eller blir jeg alltid fornøyd når jeg får verktøy (helst elektrisk). Sko og klær er flott, bare ikke undertøy og t-skjorter. Helst en kul skjorte, bukse eller jakke.

Ellers kan det være diverse tekniske duppedingser, når ipoden min en dag tar kvelden hadde jeg vært takknemlig om det dukket opp en ny, f.eks. Sportsutstyr er fint, ski/skøyter e.l.
Bøker er også alltid populært, men får jeg bok av sambo bør det helst være en pakke til et sted.

Kjøkkenting vil jeg helst ikke ha, det blir liksom en fellesgave, og det vil jeg ikke ha til jul. Det kan med fordel kjøpes på januarsalg i stedet.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 15:37   #52
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg bestilt papir fra folkeregisteret så at jeg har bevis på at jeg bor i Norge. Da kan jeg som svensk også handle tax free. Jeg er jo i Tyskland nesten hver uke så her skal Diesel- (eller Police-) klokke innhandles.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 16:10   #53
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Jeg lurer på å kjøpe en skikkelig fiskestang til mannen i år. Vet at han ønsker seg det. Og kanskje et spill til Psp'en.

Gammel 06-11-06, 21:51   #54
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Dog begynner hans elskede Calvin Klein klokke å gi seg. Noen som vet hva som er inn av klokker nå?

Min klokkomane mann har følgende råd om godsaker:
Paneray Luminor - kjøp i Tyskland, er ikke sikkert den finnes her!
Omega Planet-Ocean
Prisantydning - grisedyrt!
Forøvrig skal Omega ha mye lekkert.

Gammel 07-11-06, 11:25   #55
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

:synes menn i bunad er sexy:

Det er det nemlig. :veldig glad i min egen sexy-bunad-mann:

Ellers har jeg ikke tenkt så alvorlig på julegave enda. Han ønsker seg stadig noe skikkelig turutstyr som superundertøy eller ei god fjellbukse. vurderer også om vi skal være så uromantiske at vi kjøper kjølelskap til oss - men ett eller annet havner vel under treet uansett.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 16:30   #56
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Min klokkomane mann har følgende råd om godsaker:
Paneray Luminor - kjøp i Tyskland, er ikke sikkert den finnes her!
Omega Planet-Ocean
Prisantydning - grisedyrt!
Forøvrig skal Omega ha mye lekkert.

Takk for tips! Det skal sjekkes ut.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 16:33   #57
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Ingen verdens ting.

Vi skal som vanlig kjøpe oss noe sammen, går ut fra at det blir et IKEA-møbel til stua.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 19:32   #58
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleVims, her.

Det er alltid like vanskelig med gave til gubben.

Men jeg lurer på om jeg skal prøve å få kjøpt rødlakkert verktøyskap til ham

De fra TengTools er favoritten til mannen

I fjor kom jeg meg ikke inn i boden for å hente ved, uten å klatre over en 4-5 sånne, bare for å finne ut at vi ikke hadde mer ved igjen :dån:

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 21:56   #59
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Er det en spesiell grunn til at du dytter opp gamle tråder med innlegg kun bestående av prikker, marikken?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 21:59   #60
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Er det en spesiell grunn til at du dytter opp gamle tråder med innlegg kun bestående av prikker, marikken?

Jeg er så flau Jeg skulle rydde bort teksten i noen gamle tråder her, også satt jeg og følte med litt på TV og endte med å quote meg selv...

Superpinlig.... Håper noen kan rydde opp etter meg...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.