Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å bli feiret?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du å være midtpunktet for festen?
Ja, jeg liker å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 0 0%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 36 24,49%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 63 42,86%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 17 11,56%
Broccoli til vanlig 7 4,76%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-15, 12:52   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Nei, grøss og gru!

Jeg gjør alt for å slippe å være midtpunktet. Når jeg har sluttet i jobber, så er jeg egentlig ganske uhøflig; jeg grabber til meg avskjedsgaven, og nærmest løper ut dørene. Og om noen (av de merkeligste årsaker) presterer å gråte en skvett fordi de kommer til å savne meg?! Da blir jeg helt !

Da jeg jobbet i Asia i et halvt år i fjor, var jeg den siste som forlot kontoret den siste dagen jeg var der, for å unngå å måtte gå rundt å ta avskjed. Da måtte de andre heller komme til meg og si "hadet". Mye enklere.
Men de presterte jo å ha en egen avskjedsmiddag for meg da! Da jeg sendte SMS til min sjef her hjemme at jeg var på en avskjedsmiddag, så fikk jeg bare kort til svar: [iråni]"Ja, for det liker jo du så godt."[/iråni] Han kjenner meg, vaffal.

Men gave kan jeg få. Men da i det stille. Litt sånn under bordet uten at noen ser det.

Jeg svarte i pollen: Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig. Det er fordi jeg sørger for å få for lite oppmerksomhet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.