Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Å være vegetarianer er vanskelig …

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-15, 08:28   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg pleier å vise respekt også for selvvalgt matpreferanser jeg da. Men det er meg liksom.

Det gjør da jeg også! Poenget er at det i prinsippet ikke er mer høyverdig å være veganer enn å ikke like grønnsaker.

Det kunne ikke falt meg inn å komme på besøk til Dixies venninne med et brett med pølser uten at det på forhånd var avtalt! Det er jo ekstremt uhøflig. Derimot vil jeg anta at en avklaring på forhånd slik at det fantes noe min kresne datter (som ikke spiser noe ukjent) kunne spist, ville vært på sin plass.

Eller vi kunne - som vi vanligvis gjør - sørget for at jenta vår spiste litt ekstra før hun dro og at vi hadde noen ferdigsmurte knekkebrød i bilen til veien hjem.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.