|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: MGP jr. bør sensureres!Teksten er håpløs, og med tanke på aldersgruppen dette programmet rettes mot, burde den være avvist for lenge siden. Å sensurere den NÅ tror jeg bare vil gi ekstra mye pr, at den blir kulere å synge på osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ekvilist
|
![]() Sv: MGP jr. bør sensureres!Jeg er ambivalent. Joda, barn kan høre på tekster som ikke er spesielt hyggelige både her og der. Forskjellen er vel at dette programmet har en hovedmålgruppe, og at denne målgruppa er barn.
![]() |
#23 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MGP jr. bør sensureres!
![]() |
#26 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MGP jr. bør sensureres!Enig - synes den er drøy. Den kan jo faktisk vinne, og så må vi høre på teksten i månedsvis framover...
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: MGP jr. bør sensureres!Dette handler ikke om ytringsfrihet. Ytringsfrihet vil ikke si det samme som å få lov til å si hva som helst i et barneprogram på TV. Folk kan si hva de vil på gata, men jeg synes ikke et TV-program på barn skulle tillate dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MGP jr. bør sensureres!Den bør fjernes ja! De kan jo evt bli tilbudt å gjøre om teksten. Dersom man er "nødt til " å skrive en sang med slik tekst til barn, ja, da vil jeg si at man har fryktelig dårlig fantasi.
![]() |
#29 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MGP jr. bør sensureres!Hørte sangen på radio på jobb i kveld.
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: MGP jr. bør sensureres!
Signerer dette.
![]() |
#34 |
frakoblet
|
![]() Sv: MGP jr. bør sensureres!Da den sangen kom satt begge jentene og rynket på nesa. De likte den ikke, og de reagerte på teksten begge to. Jeg hadde ikke fått med meg dette i det hele tatt, så det kom ikke fra meg.
![]() |
|
|