Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal du i påsken?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-15, 12:26   #21
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Mannen har blitt syk, så nå kommer vi oss ingen vei. Han har nok fått influensa.... han klarer ikke stå opp. Så nå er jeg alene med to gira unger som er rimelig skuffa...

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 12:27   #22
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hjemme. Alle har fri ( ) og vi skal bare kose oss. Trening, godteri, småturer og sikkert mye tv.

Har barnevakt for ungene neste lørdag, så da blir det fest og moro for mor og far.

Gammel 28-03-15, 12:50   #23
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hjemmepåske. Jeg elsker hjemmepåske.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 13:41   #24
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal jobbe til og med onsdag, da reiser vi til mine foreldre noen dager. Reiser sikkert hjem igjen 1.påskedag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 13:42   #25
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal være hjemme og bare ha god tid og kose oss. vi blir invitert bort på middag noen dager og vi skal få gjort litt hagearbeid og forhåpentligvis få gått litt tur.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 13:48   #26
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Her blir det lite avslapning, vi jobber på spreng for å få huset klart til fotografering og visning. De to eldste er på hytta med besteforeldrene.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 15:57   #27
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi er på til fjells og leirskolepåske!

Gammel 28-03-15, 16:08   #28
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal mer eller mindre flytte inn på jobb de neste dagene. Barna skal noen dager til faren. Torsdag og resten av tiden skal vi bare slappe av hjemme. Det blir bading i Aquarama, kanskje en tur i Dyreparken, besøke min bror og co. på hytten deres og kino.

Har stående tilbud om å låne hytte på Hovden, men det frister ikke. Akkurat tatt av skistativet på bilen.

Gammel 28-03-15, 16:45   #29
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg og ungene skal til nord-Norge til familien min. Noen dager i Tromsø, noen dager i Narvik. Gleder oss til tid med familien. Mannen må være hjemme, han skal jobbe mellomdagene og forhåpentligvis sjaue i garasjen.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 17:05   #30
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Vi reiser til Trondheim i morgen og blir en uke. Skal i 70 års lag med nesten 100 andre, flere av familiene er tilreisende, det er meldt dårlig vær og det kommer til å bli trangt. Jeg jobber på lokalkontoret mandag og tirsdag. Da skal far og barn skal være turister i Tyholttårnet og på Pirbadet.

Gammel 28-03-15, 18:53   #31
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen planer, være hjemme. Kanskje det ene og kanskje det andre; deilig med fri til å gjøre hva vi vil der og da.

Gammel 28-03-15, 18:59   #32
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hjemmepåske. Jeg elsker hjemmepåske.

Jeg og. Det er det vi er vant til hjemmefra begge to. Mannen tar hjemmekontor på onsdag, så vi starter påsken da. God lammemiddag, middag med søsken eller foreldre en dag, turer ut og forhåpentligvis sol på terrassen, påskeeggjakt på lørdag, krim, bok, strikketøy og lek med ungene. Ikke noe mas og bare kos. (Men ofte maratonretting mandag og tirsdag mens ungene er i barnehagen... Ikke i år.)

Gammel 28-03-15, 19:17   #33
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hjemmepåske, mannen jobber. Så her er det meg og ungene.

Jeg har litt planer, men koseplaner. Bake boller, så solsikker. Ungene skal overnatte ei natt hos mine foreldre, ifølge mamma så de får kose seg med ungene og jeg og mannen kan ha en kveld sammen. Da må han komme tidligere hjem enn i går, for jeg sover nemlig klokka tre.

Gammel 28-03-15, 19:55   #34
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh, jeg skal slappe av, strikke, lese bøker, trene, drikke vin og kose meg verre!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 19:57   #35
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Mannen har blitt syk, så nå kommer vi oss ingen vei. Han har nok fått influensa.... han klarer ikke stå opp. Så nå er jeg alene med to gira unger som er rimelig skuffa...

Så kjipt, håper mannen din blir fort frisk.

Gammel 28-03-15, 20:31   #36
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vi skal stort sett være hjemme. Det er så deilig med påske hjemme!
Får noe besøk, drar på middag, bowling, museum, spise god mat, brettspill, lese og gå litt tur.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 20:41   #37
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Påske!
Her er det én dag jobb for meg og to dager for mannen. Ungene har fri, så jeg har de alene én dag, før vi skal levere dem til besteforeldrene som skal ha dem én natt hver sånn at vi kan reise til Gøteborg, bare jeg og mannen.
Gleder meg masse til å bare være oss to, spise alene, sove hele natta og bare ha rolige dager med shopping og kos.
Så har vi mange fridager med barna sammen etterpå, som vi kan kose oss med familie, venner, godis og slækk.

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 21:54   #38
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Manchester! Med kamp på Old Trafford som høydepunkt. 7 dager hvor vi bare skal vandre rundt og slappe av oss 4.

Gammel 28-03-15, 22:13   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal jobbe mandag og tirsdag. Resten av påska er vi på hytta. Den er ikke fancy og ligger midt i skogen, men det er innmari koselig. Det er kvalitetstid for kjernefamilien.

Gammel 29-03-15, 17:43   #40
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne helgen har bestått av maleprosjekt og hjemmekontor mellom strøkene. I morgen drar jeg og jentene et par netter på hotelltur med badelandbesøk mm.
Fra onsdag har vi barnefri og drar på tur til Tyskland, bare jeg og han

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.