Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tax refund??

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-07, 22:15   #1
tutta
Passiv

Standard

Tax refund??

Noen som vet hvor mye man får tilbake på tax refund når man har shoppet i en butikk for €200 i Monaco??

Finner nemlig bare Frankrike på denne siden...

http://www.globalrefund.com/default....ocumentId=9901

Takker,bukker og neier på forhånd!

Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 22:19   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tax refund??

Nope, det vet jeg ikke, men gjetter på at det netto blir ca 10 %. Det pleier som regel å bli ca det i mange land i det sydlige Europa.

Storforbruker-av-tax-refund-Pelen

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 22:26   #3
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nope, det vet jeg ikke, men gjetter på at det netto blir ca 10 %. Det pleier som regel å bli ca det i mange land i det sydlige Europa.

Storforbruker-av-tax-refund-Pelen

Godt noen er storbruker av tax refund pelen!! Tusen takk!

Den hyggelige mannen i butikken visste ikke han heller. Jeg hadde glemt passet og hadde ingen planer om å legge igjen €200 på habitat i dag .Men slik slik ble det!! Hadde slik Ikea-shopping følelse i dag!! Noe helt annet enn å shoppe på r.o.om. Det tåler ikke lommeboken min,selvom de har mye av de samme tingene...
Men jeg kan dra innom butikken i morgen å få en slik tax refund,men vil vite om det er verdt kjøreturen eller ikke.... Det er en vakker kjøretur når bilen jeg låner er uten tak

Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 22:36   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Godt noen er storbruker av tax refund pelen!! Tusen takk!

Den hyggelige mannen i butikken visste ikke han heller. Jeg hadde glemt passet og hadde ingen planer om å legge igjen €200 på habitat i dag .Men slik slik ble det!! Hadde slik Ikea-shopping følelse i dag!! Noe helt annet enn å shoppe på r.o.om. Det tåler ikke lommeboken min,selvom de har mye av de samme tingene...
Men jeg kan dra innom butikken i morgen å få en slik tax refund,men vil vite om det er verdt kjøreturen eller ikke.... Det er en vakker kjøretur når bilen jeg låner er uten tak

Habitat og R.O.O.M har veldig veldig forskjellige priser på samme vare Man vet jo aldri med Monaco, de har vel lavere skatt på inntekter der, men jeg er usikker på hvordan det er med mva.

Ja, vakker kjøretur er det i det landet. Kanskje du kan ta en telefon og ringe først i morgen?

Er Habitat butikken i Monaco stor? Jeg har ikke vært i den butikken, men i den i Nice.

Gammel 01-06-07, 22:40   #5
tutta
Passiv

Standard

Habitat og R.O.O.M har veldig veldig forskjellige priser på samme vare Man vet jo aldri med Monaco, de har vel lavere skatt på inntekter der, men jeg er usikker på hvordan det er med mva.

Ja, vakker kjøretur er det i det landet. Kanskje du kan ta en telefon og ringe først i morgen?

Er Habitat butikken i Monaco stor? Jeg har ikke vært i den butikken, men i den i Nice.

Kanskje like greit å ringe.

Habitat butikken er 3etg. Kjempe fin og passe stor. Jeg har ikke vært i den i Nice...Hvordan er den??

Takk for svar uansett!

Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 22:45   #6
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jeg har ikke vært i den i Nice...Hvordan er den??

Den er liten, syns jeg. Mindre enn den første etasjen i den delen av bygget der entréen er hos R.O.O.M. Den i Marseille skal være stor, men dit er det jo et stykke.

Kos deg i Monaco!

Gammel 01-06-07, 22:56   #7
tutta
Passiv

Standard

Den er liten, syns jeg. Mindre enn den første etasjen i den delen av bygget der entréen er hos R.O.O.M. Den i Marseille skal være stor, men dit er det jo et stykke.

Kos deg i Monaco!

Takk. Er i Beaulieu,men ikke så langt unna Monaco.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.