Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-15, 10:41   #661
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Måtte være ubehagelig kaldt å posere rett på skåla tenkte jeg.

Uææh, det så jeg først nå! Ekkelt.

Jeg tenker at den leiligheten var så lett å glemme at nesten alt som gjør at man stopper opp litt kan funke.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 19-02-15, 21:35   #662
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Bilde nr åtte ca viser at det er vann i springen også. Wow. Luxus.

Gammel 04-03-15, 08:38   #663
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her syns jeg de kunne gjort så mye mer ut av bildene og prospektet.
Masse potensiale, men tisseflekker foran wc og sovesofaen utslått og ikke oppredd. Sikkert en mann som har tatt bildene og kona har allerede flytta ut.

http://www.finn.no/finn/realestate/h...ckthrough=true

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 04-03-15, 08:44   #664
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Her syns jeg de kunne gjort så mye mer ut av bildene og prospektet.
Masse potensiale, men tisseflekker foran wc og sovesofaen utslått og ikke oppredd. Sikkert en mann som har tatt bildene og kona har allerede flytta ut.

http://www.finn.no/finn/realestate/h...ckthrough=true

Jeg synes ikke bildene var så ille og for meg ser det ut som fotografbilder.
Tisseflekker?
Jeg ser at gulvet har felter som ser ut som de er våte, men det gjelder jo flere steder. Det hadde sikkert vært finere med et nytt gulv, men sånn ellers synes jeg ikke annonsen var så verst.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 04-03-15, 08:44   #665
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Tisseflekker foran WC? Jeg synes bare det ser ut som normal slitasje på gulvet på de stedene man oftest står og går. På neste bilde ser man samme slitasje rundt vasken og inni dusjen.

Gammel 04-03-15, 11:30   #666
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk assosiasjoner til tisseflekk foran wc.
Mener bare at de burde gjort litt mer ut av bildene, for her er det jo mye fint - og mye halvveis!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 07-03-15, 19:44   #667
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Nok en ny vri...

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=56414325

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 07-03-15, 20:10   #668
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guava er ikke aktiv  
Gammel 09-03-15, 07:49   #669
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det var litt creepy med den grønne mannen.

Gammel 10-03-15, 10:48   #670
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html...2&fks=56586942

Sånn kan det gå.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 10-03-15, 11:52   #671
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Tisseflekker foran WC? Jeg synes bare det ser ut som normal slitasje på gulvet på de stedene man oftest står og går. På neste bilde ser man samme slitasje rundt vasken og inni dusjen.

Enig. Normal slitasje, bare.

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Nok en ny vri...

Med egen instagram-konto for sauen. Fiffig.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 10-03-15, 12:05   #672
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html...2&fks=56586942

Sånn kan det gå.

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 10-03-15, 16:18   #673
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg synes det var litt creepy med den grønne mannen.

Jepp! Hun her er sikkert kona.

http://janneeikeland.blogg.no/142030...eller_er_.html

Gammel 10-03-15, 16:43   #674
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jepp! Hun her er sikkert kona.

http://janneeikeland.blogg.no/142030...eller_er_.html

Gammel 10-03-15, 18:10   #675
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Nok en ny vri...

Herregud, så saklig. Men modellen tok sikkert mindre betalt enn stakkaren som satt på toalettskåla i annonsen på forrige side.

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 19-03-15, 22:30   #676
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke om dettet huset har vært nevnt før?

http://www.dailystar.co.uk/travel-ne...ale-five-pence

frukt er ikke aktiv  
Gammel 22-03-15, 14:39   #677
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Privatmegleren Dyves & Co sin selgende beskrivelse av et eldre bad. Mest sannsynlig 17 år som huset og klart for utskiftning. "Fin kombinasjon av grønne og lyse fliser på vegg", og "bak stilfull vegg av glassbyggerstein".

http://m.finn.no/realestate/homes/ad...ckthrough=true

Gammel 23-03-15, 08:41   #678
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns det badet så helt fint ut. Nå aner ikke jeg hvor lenge man kan forvente at et bad skal vare, men her påstås det at et bad godt kan vare i 30 år. 17 år er i den sammenhengen ikke lenge.

Stod det noen plass i annonsen at det var fuktproblemer?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 23-03-15, 09:02   #679
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg syns det badet så helt fint ut. Nå aner ikke jeg hvor lenge man kan forvente at et bad skal vare, men her påstås det at et bad godt kan vare i 30 år. 17 år er i den sammenhengen ikke lenge.

Stod det noen plass i annonsen at det var fuktproblemer?

Jeg synes bare det var litt oppskrytt. Også med tanke på at det dusjes rett på flis. Jeg vil tro fliser, fuger og armaturer er klare for utskiftning. Bad fra 90 tallet har ikke samme standard som dagens.

Jeg stoler ikke på målinger heller. Vi kjøpte tørt bad i 2005, som viste seg å ha svartmugg på platene, viste det seg da det ble revet. Vi hadde ingen klagerett på så gammelt bad. Vanskelig å motbevise også, der det lå i en container.

Gammel 25-03-15, 09:53   #680
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unik og særegen er den hvertfall. Hjelp. http://www.finn.no/finn/realestate/h...ckthrough=true

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.