Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er kapselkaffe en miljøsynder?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-15, 13:56   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er kapselkaffe en miljøsynder?

Jeg er klar over at jeg kan ta vare på alle kapslene og levere dem tilbake til butikken, men jeg kjenner at det føles som relativt mye jobb. (Mest av alt fordi vi da må planlegge at det skal gjøres.)

Sånn sett får jeg bare sette pris på at dette ikke er en så stor miljøsynder som jeg har trodd.

Og pulverkaffe er ikke kaffe i mitt hode. (Dere skulle sett hvor sint jeg var den gangen jeg var på hytta og oppdaget at broren min, som hadde lånt hytta, hadde brukt opp all den gode kaffen vi hadde kjøpt og erstattet den med pulverkaffe. Og ikke noe mindre sint da han stilte seg helt uforstående til problemstillingen. :søskenkjærlighet: )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.